צוות הבדיקה בראשותה של סגנית פרקליט המדינה, עמית מררי, סיים היום (ראשון) את עבודתו בנוגע להתנהלות המשטרה בכל הקשור לשימוש בתוכנת האזנת סתר כנגד נחקרים. הצוות הבודק, בו חברים נציגי שב"כ ומוסד, העביר היום את הממצאים לפרקליט המדינה, עמית אייסמן, והוא יניח אותם מחר על שולחנו של ראש הממשלה נפתלי בנט.

למעריב נודע כי בתום הבדיקה קובע הצוות כי לא נפל פגם בהתנהלות המשטרה, וכי כל שימוש בתוכנות מבית NSO נעשה בהתאם לחוק ובכפוף לצו שנחתם ע"י סגן נשיא בית משפט מחוזי.  הממצאים תואמים את גרסת המשטרה לפיה אגף החקירות והמודיעין (אח"מ) ויחידת להב 433 בתוכו פעלו בהתאם לנוהל ולא עשו שימוש בחומרים שהוצאו באמצעות תוכנות שנעשה בהן שימוש בידי יחידת הסיגינט, ואותם חומרים עודפים, שמקורם בבאגים טכנולוגיים, נגרסו. נציין כי כבר בתחילת הפרשה עמד מעריב מאחורי הטענה לפיה לא נעשה שימוש חורג בתוכנות ריגול.

במקביל, אישר היום גורם בכיר במשטרה את דבריו של המפכ"ל הקודם, רנ"צ בדימוס רוני אלשיך, לפיהם למשטרה אין כלל את תוכנת פגסוס והוא מציין: "לא התייחסנו מלכתחילה לתוכנה כזו או אחרת ועמדנו על כך שהדברים נעשו על פי דין. היום מותר לציין כי המשטרה לא עושה שימוש בתוכנת פגסוס. יש למשטרה תוכנות אחרות והשימוש בהן נעשה על פי דין"