גילויים חדשים בפרשת החשד להתעללות במעון "הלולי של אורלי" בפתח תקווה בו מייחסת המשטרה לגננת אורלי דוידוביץ ובעיקר לבתה דניאל ליבוביץ, שורה של עבירות חמורות והתעללות בפעוטות חסרי ישע ששהו במעון בבעלותן.

בימים האחרונים מאז הוארך מעצרן של השתיים בבית משפט השלום בפתח תקווה, נוספו למשטרה ראיות חדשות המצביעות על אירועים חמורים וקשים ביותר הן מבחינת המעשה הן מבחינת הצפייה בהן, כך לפי גורם בכיר במשטרה. אתמול זומנו למשטרה הוריו של פעוט כבן שנתיים וחצי כדי לצפות בסרטונים בהם נראית ליבוביץ, כשהיא מכה בבנם, חובטת בגבו, בועטת ברגליו, והולמת באגרופים בראשו. 

אם לפעוטה במעון סיפרה: "במשך 40 דקות שכב הילד שרוע על הרצפה ללא תזוזה ומבלי שאיש מצוות המעון יגש אליו כל זאת שילדים אחרים נאלצו בעל כורחם לצפות במתרחש והם היחידים שניגשו ללטף את הילד הכואב שמירר בבכי. הצפיה בסרטון מוטטה את הוריו. במיוחד חמור היה לראות את אותה סייעת, ליבוביץ', בתה של בעלת המעון, כשהיא חוזרת אל הילד ומכה בו שוב ללא כל סיבה ומרימה את בתה הפעוטה, מניפה את רגליה כדי לחבוט בפעוט. זו התעללות שאין עליה מחילה. מפלצת שטנית, רוע ואימה שלא ניתן לתאר. היא חייבת להינמק בכלא. אם חשבנו שמקרה כרמל מעודה הוא סיוט אחרון להורים מסתבר שהרוע לא יודע גבולות ואת זה הוכיחו האם ובתה". 

"אנחנו נעשה רעש שהאדמה עוד תרעד להן מתחת לרגליים. מדינה שלמה צריכה להתגייס עתה כדי להוקיע את השתיים שרצחו לנו את נפשם של הילדים הרכים הללו. היום זה הם ומחר זה יכול להיות ילד של כל אחד אחר אם לא תהיה חקיקה וענישה מחמירה ביותר", הוסיפה.

נציין כי אתמול זומנה לתחנת המשטרה גם סייעת במעון, וזאת לאחר שבסרטונים היה ניתן להבין כי היא היתה עדה לחלק מהאירועים, וזאת כדי שתוכל לסייע בפרטים גם מתקופות קודמות שלא הונצחו במכשיר ה–DVR בשל תקופת הזמן של חודשיים הכלולה בזכרון של המכשיר.

נבהיר, כי במהלך הדיון הקודם בבית המשפט הציגו החוקרים לשופטת דורית נוי סבן, סרטונים המתעדים את הגננת עצמה אורלי דוידוביץ, כשהיא עומדת מאחורי מספר מקרים של אלימות.

למעריב נודע כי אתמול המשיכו החוקרים בצפייה בסרטונים ומהם עלו מחזות קשים ביותר לרבות אירוע שבו נצפה תינוק שהיה בשנתו והסייעת ליבוביץ, חולפת על פניו ומצליפה בגופו כל זאת כשהוא ישן וללא כל סיבה הנראית לעין. עוד תועדו אירועים שבהם הגננות שפכו אוכל על הרצפה וציוו על הפעוטות במעון לאכול את האוכל מהרצפה כאילו היו בעלי חיים.