פרשת בריחת ששת האסירים מכלא גלבוע בערב ראש השנה ממשיכה לעשות כותרות, כאשר היום (שישי) פורסם כי במח"ש בודקים תלונה שהוגשה על ידי עורך דינו של זכריא זביידי, עו"ד אביגדור פלדמן, אשר טוען כי זביידי הותקף על ידי השוטרים שתפסו אותו מספר ימים לאחר הבריחה.

הבדיקה במח"ש כעת מתמקדת בחיפוש אחר תיעוד לתקיפת האסיר, אשר יכול להצדיק פתיחת חקירה סביב האירוע. למעשה, עו"ד פלדמן מסתמך על התיעוד של זביידי שפורסם עם תפיסתו, בו הוא נראה חבול בפניו. עורך הדין טען כבר לאחר התפיסה ופרסום התיעוד כי בכוונתו להגיש את התלונה, אך היא הוגשה רק לאחרונה.

גורמים במערכת אכיפת החוק מתחו ביקורת על התלונה ומסרו כי "במשטרה טענו כי המחבלים לא התנגדו למעצר, אז מכאן ועד לטעון שהימ''מ תקף את האסירים יש מרחק אדיר. צריך להתמקד באסירים שעשו עבירות חמורות. הם לא נפגעו במהלך המפגש עם מערכת אכיפת החוק".

ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה כי "הגוף הרקוב מח"ש חייב להיסגר. הם איבדו את שיקול הדעת וחוקרים את מי שלא צריך לחקור, וההפך. כך לדוגמא את השוטרים שהרגו את אהוביה סנדק הם לא חקרו, אבל את השוטרים שחיבלו מחבל כן. מח"ש מוכיחה, פעם אחר פעם, שהיא פוגעת בשוטרים וגורמת להחלשת השוטרים ופגיעה בהם. במקום להעניק צל"ש לשוטרים הגיבורים שתפסו מחבל מתועב, הם מזמינים אותם לחקירה. הגיע הזמן לסגור את מח"ש, ולשלוח את קרן בן מנחם הביתה".