הורי הפעוטות ממעון "הלולי של אורלי", ששמו נקשר בחשד להתעללות, מפתח תקווה מפגינים הערב (שבת) בכיכר גורן בעיר. אל ההפגנה הצטרפו עשרות מתושבי העיר והחלו לצעוד לכיוון המבנה שבו פעל המעון

"בנט תתעורר, אורלי ודניאל לכלא", קראו ההורים במהלך ההפגנה. אם לפעוטה במעון הטיחה האשמות קשות בגננת אורלי דוידוביץ, אותה כינתה "מפלצת". עוד אמרה: "לא ננוח עד שתשבי בכלא מאחורי סורג ובריח. אנחנו נעבוד בזה כדי שתשלמי את המחיר. השפלת את הילדים שלנו, צילקת אותם, הטחת וטלטלת אותם למה?". 

צילה תמרי, השכנה המתגוררת בסמוך למעון שחשפה את הפרשה, נאמה בהפגנה: "יש פה דיירים שהתנגדו למהלך שלי, אבל אני באומץ הבהרתי שהילדים חייבים לקבל מענה כי הם בוכים בלי סוף". לאחר מכן עברו המפגינים לצעוד לעבר ביתה של בתה של אורלי, דניאל.

צילה תמרי נואמת בהפגנת ההורים בפ"ת, צילום: אלון חכמון

כזכור, בתחילת החודש נחשפו סרטונים, מתוך המעון, אשר מציגים מקרים של התעללות קשה בפעוטות מצד הצוות. המשטרה ייחסה לגננת אורלי דוידוביץ ובעיקר לבתה דניאל ליבוביץ, שורה של עבירות חמורות והתעללות בפעוטות חסרי ישע ששהו במעון בבעלותן.

מאז הוארך מעצרן של השתיים בבית משפט השלום בפתח תקווה, נוספו למשטרה ראיות חדשות המצביעות על אירועים חמורים וקשים ביותר הן מבחינת המעשה הן מבחינת הצפייה בהן, כך לפי גורם בכיר במשטרה.