תוכניתם של בן כספית וינון ב־103fm נפתחה אמש במכתב שניסח השחקן שהורשע בעבירות אונס, חנן גולדבלט, שביקש לשוב ולעבוד במקצוע שלו, ובהמשך הוא הועלה לשידור. "עברו 17 שנים והבעתי חרטה, אי אפשר להחזיר אחורה את הגלגל", אמר, "ביקשתי עוד פעם ועוד פעם סליחה".

בין התגובות שהגיעו לריאיון, התקבלה גם תגובתה של מאיה בר־שלום, אחת מקורבנותיו של גולדבלט, עת שהייתה נערה כבת 15. "לא אתן לך להתקרבן על חשבון הקורבנות שהשארת אחריך. לשקר לעוד כתב שקונה את המילים השטוחות שלך ושכח לבדוק מה עשית", הטיחה.

זוכר איך לימדת אותי לשקר?", שאלה, "זוכר מה לא רצית שהם ידעו? בגיל 80 אתה זוכר מה שעשית לי לפני 34 שנים? כי אני בת 48, ואני זוכרת כל מה שעשית לי". בר־שלום הוסיפה כי התנהגותו של גולדבלט היא "התקרבנות", וסיכמה: "אם היית מתחרט, לוקח אחריות מלאה על מעשיך, היית עושה הכול כדי לקבל מחילה, כדי לפצות את הקורבנות שלך. לא היית כותב מכתבים לצמד שדרני רדיו".

"השנים עברו, ושיכללת את יכולות ההתקרבנות שלך, בתקווה שמישהו ירצה לקנות כרטיס כדי לראות את האנס הקשיש על אותה במה שהוא ניצל כדי להפיל את הקורבנות שלו", הוסיפה.



"אם היית מתחרט, לוקח אחריות מלאה על מעשיך, היית עושה הכל כדי לקבל מחילה, כדי לפצות את הקורבנות שלך. רוצה לקחת אחריות? תעלה על במה, תרצה לבני נוער ותספר על הפשע האיום ונורא שעשית. איך אנסת, רימית, חדרת, חיללת ופגעת בכל כך הרבה נערות", סיכמה בר שלום.

כזכור, גולדבלט החל לרצות את עונש מאסרו בשנת 2008, בגין עבירות מין וביצוע אונס בנשים ובנערות אותן לימד משחק. הוא שוחרר בשנת 2012 לאחר ארבע שנות מאסר בלבד, בשל ניכוי שליש עקב התנהגות טובה.