בית הדין לעבודה דחה היום (שני) את בקשתה של סילביה גנסיה, עובדת במעון ראש הממשלה לשעבר, לזמן עדים, וחייב אותה לשלם 1,500 לנתבעים - שרה נתניהו, חברת מוריה ומדינת ישראל. סגנית הנשיאה, השופטת שרה ברוינר- ישרזדה כתבה בהחלטתה, כי ״דין הבקשה להידחות, ואף לא ברור כלל מדוע הוגשה״.

כזכור, בתצהיר שהגישה גנסיה לבית המשפט לפני כארבעה חודשים נכתב כי "הגברת נתניהו טוענת שהחיים שלה הם גיהנום וכי היא שונאת את החיים שלה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בנוסף טענה בתצהיר כי "לגברת שרה נתניהו יש בעיית שתיית אלכוהול, עד לרמת התמכרות, אותה היא מנסה להסתיר. ידוע לי כי הגברת נתניהו שותה כמויות גדולות של וודקה מדי יום, בדרך כלל עם אשכוליות, וכי היא עושה מאמץ להסתיר הרגל/התמכרות זו ומשכך דורשת כי הוודקה תימזג לכוס פלסטיק או כלי חד פעמי".

בשבוע שעבר, בית הדין האזורי לעבודה בירושלים דחה את תביעתה של עובדת אחרת לשעבר במעון ראש הממשלה, שירה רבן, שטענה כי אשת ראש הממשלה לשעבר שרה נתניהו התעמרה בה. "גרסתה אינה מהימנה", נקבע בפסק הדין.

יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, בירך אז על ההחלטה, ואמר: "ניצחון גורף לשרה נתניהו! בית המשפט שם היום סוף לעוד פרק מביש במסע ההשמצות השקרי נגד רעייתי".

בא כוחה של התובעת סילבי גנסיה, עו"ד אופיר שמשון, מסר בתגובה: "בית הדין האזורי דחה את בקשתנו לזימון עדים, בלי לדון בה. משכך שוב הוגש ערעור אשר התקבל על ידי בית הדין הארצי, אשר קבע שאנו צודקים ושהיה על בית הדין לשקול את רלוונטיות העדויות. על כן העניין הוחזר לביה"ד האזורי אשר טרם הכריע בעניין. בייחס לחיוב בהוצאות, מדובר בהחלטה הנוגעת להתנגדותנו לאפשר לנתבעים שהות בלתי מוגבלת ובלתי קצובה להגיש תצהיריהם. כך שלצערנו ההליך מתנהל בחוסר שיוויוניות באופן שלא יאפשר לחשוף את האמת ולעשות משפט צדק".