רומן זדורוב ימשיך היום (רביעי) את עדותו במשפט החוזר המתנהל בימים אלו, בו הוא מואשם ברצח הנערה תאיר ראדה. זדורוב עלה אתמול לדוכן העדים וחזר על טענתו כי לא רצח את ראדה ז"ל: "לא רצחתי את תאיר. אני לא שום קשר לרצח".

בפתח עדותו ביום השני חזר זדורוב על הטענה כי לא רצח את תאיר, ואף חזר בו מהודאתו בפני מדובב בתא המעצר: "שיקרתי למדובב בכל מה ששאל. קשקשתי, זרמתי איתו בכל דבר שעלה לי לראש". עו"ד ירום הלוי: "יש הבדל בין מה שסיפרת למדובב למה שקרה בשחזור. אמרת שתאיר ביקשה סיגריה, שלא נתת לה ואז היא התחילה לקלל אותך. בשחזור אמרת שרק קיללה".

זדורוב: "היו הרבה מאוד שקרים. יכול להיות ששכחתי". עו"ד הלוי: "סיפרת שהיא ירדה למקלט ושאתה הלכת אחריה". זדורוב: "לארתור סיפרתי שקר. בשחזור נתתי להם את כל התשובות שרצו. ידעתי שאני סגור בתיק רצח, אז רציתי את העונש הקל ולא מאסר עולם". זדורוב גם הוסיף בנושא השחזור כי "ראיתי שדלת מספר 1 בשירותים סגורה ודלת מספר 2 פתוחה. שאלו אותי איפה היה הרצח, השבתי שאני לא יודע. שאלו אותי איפה ראיתי את הילדה ולא ידעתי, אבל הבנתי שאני חייב לענות".

עו"ד הלוי מציג בפני זדורוב את תשובותיו בשחזור, כאשר הוא מראה את מיקום הגופה של תאיר. זדורוב: "זה היה הגיוני שאם רוצח נותן לילדה מכה, אז היא תיפול בין הקיר לבין האסלה. אחרי השחזור יצאתי מהתא ברגל, אנטולי שאל 'איך יצאת?', שיניתי מיד ואמרתי לו שקפצתי". 

עו"ד הלוי: "ולאחר השחזור מה קרה?". זדורוב: "הלכתי לעוד חקירה. שאלו אותי אז אם קפצתי החוצה מהתא. שאלו אותי על השערות של הילדה ואז אמרתי שתפסתי בשיער". עו"ד הלוי: "החוקר אנטולי שאל אותך אחרי השחזור, אחרי שקפצת, איך נעלת את השירותים?". זדורוב: "לא זוכר, זוכר רק שעניתי שיהיה מבסוט מהתשובה. עניתי מה שמתאים לי".

השופט אשר קולה לפרקליטות: "לא מעניין אתכם להגיע לחקר האמת?", התובעת בתגובה: "אדוני לא יכול להטיח בתביעה של מדינת ישראל הטחות כאלו קשות.

אתמול, זדורוב העיד כי נולד באפריל 1978 בחצי האי קרים. הוא מבוגר מאחותו ב-15 שנים ומאחיו בשש שנים. בעדותו התייחס למכות אלימות וחריגות שנתן לאחיו באוקראינה. על אלו, העיד אחיו של זדורוב במשטרה ולדבריו האירוע נמשך "עד שהשתין דם". זדורוב סיפר כי עבד באבטחה ופחד שאחותו תישאר לבד בבית. "אמרתי לאחי שישאר בבית, הוא לא רצה ונתתי לו בעיטה. במשפט הראשון דיברו על האירוע וידעתי שאחי שיקר. אני לא זוכר שהכיתי אותו עם אלה או משהו חזק אבל לא התווכחתי עם ההורים שטענו שעשיתי כן", אמר.

עוד סיפר זדורוב כי בבית ספר נופי גולן החל לעבוד בנובמבר 2006. "עשיתי עבודות קרמיקה בארבעה מקלטים, שירותים ומקלחת". לדבריו, ביקשו ממנו לעשות את עבודות החיתוך בחוץ כי הן עושות רעש חזק. את מכשיר החיתוך הוא חיבר עם כבל מאריך. היו פעמים כי הבחין שניתקו לו את הכבל ולכן המכשיר לא עבד."פעם אחת ראיתי ילדה והבנתי שהיא עשתה את זה. חיברתי את הכבל לחשמל והמשכתי לעבוד. ראיתי אותה כמה פעמים ואמרתי לעצמי שילדים עושים שטויות וזה בסדר"