אתמול התחדש משפטו של רומן זדורוב, הנאשם ברצח הילדה תאיר ראדה ז"ל. אמה של הנערה, אילנה ראדה שוחחה הבוקר (רביעי) עם יואב מינץ בתוכנית "קפאין" ברדיו צפון 104.5FM וזעמה על הפרקליטות. 

בפתח דבריה אמרה: "הייתי מצפה לשאלות יותר מוקצנות, הרבה יותר חדות לגבי החקירות שלו. כל מה שאנחנו רואים מהדברים שלו בדיסקים, זה דברים שכבר מפורסמים 15 שנה, בחדר החקירות. מה היה עם אותם חוקרים? מי הוביל את הדבר ההזוי שזה יורם אזולאי, שלא אסלח לו לעולם? אחרי שיסתיים המשפט אני מחכה עם תביעה מאד רצינית כלפיו, כי הוא זה שעשה פה כשלים אפילו ברמה הפלילית וזה רק ההתחלה".

על עדותו של זדורוב אמרה: "גם אז לפני 15 שנה לא היה לי דבר וחצי דבר עד שרציתי לדעת את כל הראיות. הייתה פעם אחת שבה נפלתי מתוך האמונה שלי באותם חוקרים ומומחים שהגיעו וראינו כבר בחלק הראשון של המשפט שכל הראיות למעשה היו מפוברקות. בואו תסבירו לי, מדינת ישראל, פרקליטות מדינת ישראל, 15 שנה אחרי אתם מתחילים לבדוק את התיק של זדורוב? איפה הייתם 15 שנה? מה עשיתם 15 שנה? רק האשמתם? זה מה שהיה לכם, במקום ללכת לחפש באמת את הרוצחים האמתיים והם יודעים בדיוק מי רצח את תאיר". 



כשנשאלה, מדוע היא משתמשת במילה "רוצחים", השיבה ראדה: "רוצחים ורוצחות, נהיה השרה שמדברת גם בזכר וגם בנקבה".

על השאלה האם היא מאמינה לזדורוב, אמרה ראדה כי היא "עדיין מחכה לראות את ראיית הזהב שעליה הפרקליטות הלכה בפעם השלישית למשפט חוזר עם כתב אישום שכיום ממוחזר של 15 שנה. האם יש דבר חדש, דבר מה נוסף, שזהו האחוז האחד שזדורוב הוא האשם, אני עדיין לא רואה שום דבר. שום כלום".

לסיום נשאלה, מדוע היא לא חושפת את מי שבו היא חושדת במעשה הרצח. ראדה אמרה: "אני אגיד כשאני אדע את זה בוודאות מלאה. חוץ מזה אני לא חייבת".