חוקרי משטרת מחוז צפון סיימו היום (רביעי) חקירה נגד בני זוג מהצפון, שהתעללו בילדיו הקטנים של הגבר ותקפו אותם באלימות חמורה עד כדי שהילד בן החמש אושפז בבית החולים במצב בינוני. כתב אישום נגד האם החורגת בת ה-26 והאב בן ה-35 יוגש נגדם.

החקירה נפתחה בעקבות דיווח מעובדת הרווחה כי שלושת ילדי המשפחה לא פקדו את בית הספר מספר ימים. שוטרי משטרת ישראל הגיעו לביתם של הזוג, אלא שהדלת נעולה והחלונות סגורים.

השוטרים חשדו כי יתכן והילדים נמצאים בבית והחלו בסריקות מסביב לבית במטרה למצוא חלון שנשאר פתוח כאשר לפתע שמעו קול חלש של ילד בוקע מתוך הבית. השוטרים הצליחו לפתוח את אחד החלונות ונכנסו פנימה - שם הבחינו בחדרים ריקים ורק דלת חדר השינה נעולה ובקעו ממנה רעשים.

לאחר שפרצו את הדלת, השוטרים מצאו את בני הזוג ושלושת הילדים שנראו מפוחדים ועל גופם סימני אלימות. בני הזוג - אבי הילדים ואשתו נעצרו והילדים הועברו לטיפולם של רשויות הרווחה.

במהלך חקירת בני הזוג שערכה שעות רבות, צפו החוקרים בהקלטות שתעדו את הזוועות שעברו הקטינים בביתם שכללו הצלפה בשוט, מכות, קשירות לכיסא למשך שעות רבות וללא בגדים, הרעבה ומעשים נוספים שבעקבותם נזקק הילד הקטן לאשפוז רפואי. בנוסף, נמצא ברשותם של ההורים שוט. האם החורגת ואבי הילדים תועדו במצלמות אבטחה מתעללים בילדיהם והם תיעדו את מעשי הזוועות ביומן שכלל 15 מחברות עם 450 עמודים.

חשד: זוג הורים מאזור הדרום נעצרו בגין התעללות בבתם הפעוטה

זוג הורים בשנות ה-30 לחייהם עוכבו לחקירה, בחשד לעבירות התעללות בקטין חסר ישע על ידי אחראי, זאת בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה מבית החולים ברזילי, אודות בתם הפעוטה כבת השלושה חודשים, שהובאה אמש אל בית החולים, ולאחר סדרת בדיקות עלה החשד לפגיעה על ידי ההורים. הפעוטה מאושפזת בבית החולים במצב יציב. עם סיום חקירתם, יוחלט האם לעצור אותם ולהביאם בפני בית משפט.