לוחם מג"ב במחוז דרום נעצר בחשד שהעביר מידע לארגון הפשיעה של שלום דומרני, זאת תוך שהשתמש בחומרים משטרתיים רגישים שעלו מתוך חקירה המתנהלת נגד ארגוני הפשיעה בדרום. החשוד הובא היום (חמישי) לדיון בבית המשפט, שם הוארך מעצרו עד ליום שני.

במסגרת חקירה שמנהלת היחידה המרכזית של מחוז דרום, בשיתוף ימ"ר לכיש, כנגד ארגוני הפשיעה באזור הדרום, בהם ארגוניהם של דומרני, עמוס לביא ובני שלמה במסגרת מאבקי הכוחות ביניהם, עלה כי שוטר מג"ב עשה שימוש בחומרים רגישים ובמידע שנגלע לידיעתו.

על פי החשד, הוא העביר את המידע החסוי לידי ארגון הפשיעה של דומרני, תוך שהוא מפר אמונים ומנצל את כח משרתו לרעה. בעקבות המידע האמור, פתחה המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בפרקליטות חקירה סמויה, ומיד בראשיתה הוא נעצר. 

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בחשדות חמורים נגד השוטר (שמשרת בארגון בשירות חובה) שאינם עומדים בקנה אחד עם ערכי החיל והארגון. למעלה מן הצורך נדגיש כי מדובר בפעילות משותפת של משטרת ישראל ומח"ש לאיתור מקור דלף המידע, וזאת מיד כשהתעורר החשד בעניין. השוטר עצור, מיד לאחר קבלת חומרי החקירה ממח״ש, תישקל הוצאתו לחופשה כפויה בשלב הראשוני ובהמשך ייבחן סיום שירותו בחיל והחזרתו לשירות בצה״ל".