לאחר העדויות: פרקליטות מחוז תל אביב החליטה לסגור היום (חמישי) את תיקי החקירה שהתנהלו במרחב ירקון במשטרה נגד גל אוחובסקי, נשיא ארגון הנוער הגאה לשעבר. ההחלטה התקבלה לאחר שתיק החקירה הועבר לפני מספר שבועות לבחינת הפרקליטות, שקבעה על סגירתו בתום העיון בראיות.

מההפרקליטות נמסר כי "לאחר בחינת מכלול הראיות בתיק וביצוע השלמות חקירה, החליטה הפרקליטות לאמץ את עמדת המשטרה ולסגור מחוסר אשמה את תיק החקירה נגד גל אוחובסקי. לאחר בחינת התלונות בתיק עולה הגם שעדות המתלוננים נמצאה אמינה, הרי שהמעשים עליהם העידו לא חצו את הרף הפלילי".

כזכור, משטרת ישראל פתחה בחקירה נגד אוחובסקי בעקבות תלונה שהוגשה נגדו במחוז תל אביב בחודש נובמבר האחרון. חקירת העדויות החלה כבר בעקבות התחקיר שפורסם בכאן 11, ששטח עדויות לפיהן אוחובסקי כפה עצמו לכאורה על שני גברים מהקהילה הגאה. 

כאמור, התחקיר שפורסם בכאן 11 חשף עדויות לפיהן אוחובסק כפה את עצמו במהלך מפגש מיני עם אדם מהקהילה הגאה, הפעיל כוח פיזי והתעלם מבקשות להפסיק, וכן במקרה נוסף כפה עצמו על אדם אחר במהלך פגישת עבודה לכאורה. 

בתחקיר שודרה עדותו של א', שטען כי "יותר מחמש פעמים הוא ניסה להפוך אותי בכוח, אמרתי לו די, בוא נפסיק עם זה. באופן מפתיע ומזעזע הוא נתן לי כאפה בפנים. זה שיתק אותי". בעדות נוספת, העיד ב' כי אוחובסקי "כפה את עצמו עלי למרות התנגדותי".

בעקבות התחקיר, הודיע אוחובסקי על סיום תפקידו כנשיא ארגון איגי. כמו כן, מטעמו נמסר: "כמי שהקדיש את חייו לקהילה החליט גל כי אחריותו מחייבת אותו להפסיק את פעילותו כנשיא איגי, ארגון הנוער הגאה. הארגון הוא מפעל חייו, והוא אינו מעונין שרבב ידבק בארגון הנהדר הזה".