פרשת רצח תאיר ראדה: עדותו של רומן זדורוב נמשכת הבוקר (שלישי) בבית המשפט המחוזי בנצרת במסגרת המשפט החוזר המתנהל בימים אלו, בו הוא מואשם ברצח הנערה תאיר ראדה ז"ל. 

במהלך הדיון תקפה עוה"ד מטעם הפרקליטות, מיטל חן רוזנפלד, את השופטים אשר קולה ודניאל צרפתי, כשטענה כי הם מכניסים מילים לפיו של זדורוב. "הרסתם לי את המשך החקירה הנגדית, אין טעם להמשיך", אמר רוזנפלד וביקשה מיד לאחר מכן הפסקה בדיון.

הוויכוח עם השופטים אירע לאחר שבמהלך החקירה הנגדית, עו"ד רוזנפלד חן שאלה את זדורוב: "אמרת שסיימת את העבודה ביום הרצח ב-17:30". זדורוב: "אמרתי שסיימתי לעבוד ב-17:00 והלכתי הביתה ב-17:30".
עו"ד רוזנפלד חן: "אמרת שראית דם בשירותי הבנים, וגם דרכת בו".
זדורוב: "אמרתי שראיתי, אבל זה שדרכתי בו זה היה הסבר לחוקרים, אפשרות".
עו"ד רוזנפלד חן: "הראנו לך בפעם שעברה את הצגת המכנסיים. אתה נדהמת כשסשה הוציא את המכנסיים בחקירה..."

בנקודה זו פרץ ויכוח עם השופטים שטענו כי זדורוב "לא נדהם", וכי הפרשנות של התביעה לא נכונה. השופטים אף זכרו את הטיימ-קוד של הקטע. עו"ד רוזנפלד חן: "הוא אומר בהתחלה בשלוף שאלה המכנסיים שלו, והם לא שורט, ואחר כך תופס את עצמו בטעות ומתקן, שאלה לא הכיסים הנכונים וכו'".
השופטים: "מה פתאום מתקן". 

בשלב זה הקרינו באולם בית המשפט את תיעוד החקירה של הצגת כל המכנסיים, לדבריה של עו"ד רוזנפלד חן כדי "שלא יהיו אי הבנות איך הוא הגיב על הצגת כל אחד מהמכנסיים". השופט קולה אמר "כאשר מציגים לנאשם..." ועו"ד רוזנפלד חן קטעה אותו: "אני לא רוצה שהוא יישמע את התשובה".

השופט קולה השיב: "אני כן רוצה שהוא יישמע את התשובה, אני קובע. כשהנחקר נחקר פעם שעברה... נותנים לנאשם נתון לא נכון, אז הוא בוהה. הם נראים כמו שורט. התשובה האותנטית שלו נשמעת, אלה לא שורט". עו"ד רוזנפלד חן השיבה: "זה לא לגיטימי. הוא לא אמר את זה בדיון הקודם כשהוא ראה את המכנסיים. הוא לא אמר שזה שורט. לא צריך להגיע לסיכומים, זה צריך היה להיות בחקירה, לא בסיכומים".

היא הוסיפה: "אני מנסה לעזור לכם, להגיע לחקר האמת, יש לי סט של שאלות שאני מתכוונת לשאול על הדבר הזה, ועכשיו אני לא יכולה לשאול כי נתתם לו את התשובה. אני לא יכולה לעשות את עבודתי, הכלי היחיד שיש לי להגיע לחקר האמת, וזה פגע לי בחקירה הנגדית".
השופט קולה: "גבירתי היא נציגת המדינה, חלים עליה כללים שלא חלים על אחרים".
עו"ד רוזנפלד חן: "מבקשת הפסקה של כמה דקות".

כזכור, בפתח עדותו חזר זדורוב על הטענה כי לא רצח את תאיר, ואף חזר בו מהודאתו בפני מדובב בתא המעצר: "שיקרתי למדובב בכל מה ששאל. קשקשתי, זרמתי איתו בכל דבר שעלה לי לראש". עו"ד ירום הלוי: "יש הבדל בין מה שסיפרת למדובב למה שקרה בשחזור. אמרת שתאיר ביקשה סיגריה, שלא נתת לה ואז היא התחילה לקלל אותך. בשחזור אמרת שרק קיללה".

זדורוב: "היו הרבה מאוד שקרים. יכול להיות ששכחתי". עו"ד הלוי: "סיפרת שהיא ירדה למקלט ושאתה הלכת אחריה". זדורוב: "לארתור סיפרתי שקר. בשחזור נתתי להם את כל התשובות שרצו. ידעתי שאני סגור בתיק רצח, אז רציתי את העונש הקל ולא מאסר עולם".