דיון נוסף התקיים היום במסגרת תביעה הדיבה שהגישה דנה כשדי, פעילת כחול לבן, נגד יאיר נתניהו, בטענה שפרסם עליה לשון הרע, וגרם לה לעבור "הטרדה מינית קבוצתית ופומבית", לאחר שרמז כי קיימה קשר עם בני גנץ. 

השופט ניסה לגשר בין הצדדים וזה לא צלח. במסגרת הפשרה שהוצעה (שנדחתה על ידי הצדדים), ביקשו התנצלות ובית המשפט יהיה רשאי לפסוק הוצאות עד 50 אלף. עכשיו הצדדים צריכים להגיש תצהירים ויקבע מועד לדיון חדש.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

במהלך הדיון בבית משפט השלום בכפר סבא יאיר נתניהו התפרץ ואמר: "למה אני צריך לשלם לה שקל, אחרי שהיא קראה לי פרי ביאושים. אני מרגיש שדמי מותר בבית המשפט". 

הוא העיד: "אני לא צריך לחשב כל ציוץ בתור עבודת דוקטורט. הצחיקו אותי הטיעונים שלה למה גנץ צריך להיות ראש ממשלה. אבא שלה כתב עליי פוסט דיבתי ובו תגובות שקוראות לרצוח ולאנוס אותי ואת אמא שלי. אם הסיפור הזה מפריע לה, למה היא מתראיינת בכל מקום? ברור שהמטרה שלה היא רק פרסום". 

כזכור, את התביעה בסך חצי מיליון ש"ח הגישה כשדי באוגוסט 2020. כתב התביעה, שהוגש באמצעות עו"ד רון לוינטל ואביה של התובעת עו"ד יעקב כשדי, עוסק בכך שנתניהו הפיץ ברשתות החברתיות את תמונתה של כשדי עם בני גנץ, תוך כדי רמיזה כי השניים מקיימים יחסים רומנטיים.

בשנה שעברה חויב נתניהו לשלם חצי מיליון שקלים לכשדי, לאחר שלא הגיש כתב הגנה לבית המשפט. הפסיקה ניתנה בהיעדר כתב הגנה תחת בסבירות גבוהה שנתניהו יבקש את ביטול פסק הדין ויוגש מטעמו כתב הגנה בהמשך. ואכן, כשלושה חודשים לאחר מכן הגיש נתניהו כתב הגנה כנדרש

בכתב ההגנה טוען בנו של ראש הממשלה לשעבר כי התביעה שהוגשה נגדו היא "ניסיון חסר תום לב ומאולץ של התובעת להמציא יש מאין עילת תביעה מדומיינת ולכרוך את שמה בשמו של שר הביטחון בני גנץ, ולו במחיר הכפשתה בידי עצמה". עוד טוענים עורכי דינו כי הוא "מעולם לא יצר קשר מיני, אינטימי וזוגי בין התובעת לגנץ ולא התכוון ליצור קשר שכזה".