פרשת רצח תאיר ראדה: הפרשן המשפטי של חדשות 13, ברוך קרא, התראיין היום (שלישי) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והתייחס להתפתחויות במשפט זדורוב ולשאלה האם בסוף התהליך המשפטי החוזר הוא יזוכה. 

"אנחנו נמצאים עכשיו בשלב החקירה הנגדית של רומן זדורוב על ידי הפרקליטות, ומה שקרה בדיון הוא עימות בין התובעת לשופטים במשך כמה פעמים", אמר קרא בפתח הריאיון: "באופן כללי מדובר על דברים שאמר זדורוב לגבי המדובב. אתן דוגמה: יש קטע בו זדורוב מדבר חלק מהזמן בלחישות וחלק מהזמן בצעקות - זה חלק מרכזי מאוד בתיק שלו. יש נקודות מסוימות בהן הוא אמר 'אני אעשה מה שאני מאמין בו', אומרים לו אם הוא אמר את זה או לא, מראים את הוידיאו, ואז השופטים עוצרים את הסרטון ואומרים שמי שאמר את זה הוא דווקא המדובב".

"הפרקליטות לא רצתה שזדורוב יחזור בדיוק על מה שהשופטים אמרו. השופט התווכח עם הפרקליטה והם ממש התנגחו אחד בשני. כששואלים את זדורוב מה התשובה, הוא אמר 'אמרתי את מה שהמדובב ארתור אומר'", הוסיף.

לאחר מכן התייחס ברוך קרא לשאלה האם רומן זדורוב ישתחרר בסוף התהליך המשפטי הוא יזוכה: "מי שישב בדיונים האחרונים יצא בדיוק בתחושה שהוא ישתחרר. במהלך הדיון שופטים מגבשים עמדה, וזה כמעט לא אנושי לחשוב שזה לא קורה. טבעי שהם יגבשו כזה דבר והם צריכים להיות גמישים בכדי לשנות אותה במצב כזה או אחר. אני לא זוכר דבר כזה. היו אמירות קיצוניות של התובעת, אבל זאת לאחר התנהגות מאוד קיצונית של השופטים. האם זה אומר לנו כבר עכשיו מה תהיה הכרעת הדין? אני לא יודע להגיד לכם כרגע".  

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM