מקרה חמישי בתוך יממה: גננת בת 36 תושבת יפו נעצרה אמש בחשד לתקיפת ילדים בני שנתיים עד ארבע בגן הפרטי שלה בעיר. היום (שישי) מעצרה הוארך בשלושה ימים. 

כאמור, הגננת החשודה נעצרה אמש בידי חוקרי תחנת יפו בחשד למספר מקרים של תקיפת ילדים בגן הפרטי שלה בעיר, בסיום חקירתה נכלאה. הבוקר בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה נעתר בית משפט השלום בת"א לבקשת המשטרה והאריך את מעצרה של הגננת עד לתאריך 14.3.22.

מקרה זה מגיע אחרי שאתמול, בתוך שעות בודדות, פורסמו ארבעה מקרים שונים של חשד להתעללות בילדים בגנים שונים ברחבי הארץ -רצף של אירועי אלימות והתעללות בפעוטות ברחבי הארץ שלא זכור כבר זמן רב.

שעות אחדות לאחר שבית משפט השלום בירושלים האריך בחמישה ימים את מעצרן של שתי גננות שנעצרו בחשד להתעללות בפעוטות במעון באזור ירושלים, האריך אותו בית משפט בחמישה ימים גם מעצרה של גננת ממעלה אדומים החשודה בפגיעה בפעוטות במעון מוסדי ביישוב.

אם לא די בכך, בהמשך היום הוארך בבית השלום בנצרת מעצרה של סייעת תושבת פרזון בת 39, החשודה בהתעללות בילדים במעון ביישוב חבר שבחבל התענ"ך. בהמשך נעצרה גם הגננת, תושבת רם און כבת 50, והיא הובאה בהמשך לבית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרה.

האירועים לא חדלו ובמשטרת חדרה נעצרו שלוש מטפלו ממעון פרטי באור עקיבא בחשד להתעללות בפעוטות במעון. כל השלוש הובאו בתום חקירתן לדיון בבית משפט השלום בחדרה שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרן.

גורם במשטרה ציין: "מדובר בטירוף מפחיד מה שקורה במעונות. שולחים ילדים למעון משלמים סכום לא מבוטל, ובין רגע מתנפץ האמון בין הגננת והסייעות להורים, אחרי שמתברר שהפעוטות הרכים שלנו סופגים אלימות".