פרסום ראשון: המשטרה עצרה היום (רביעי) סייעת בגן ילדים בפתח תקוה, בחשד להתעללות בפעוטות חסרי ישע ובתום חקירתה נכלאה. בכוונת המשטרה להביא מחר את החשודה, תושבת העיר בשנות ה-60 לחייה, לדיון בבית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרה.

הסייעת נעצרה, לאחר ששוטרי תחנת פתח תקוה פתחו לפני כשבוע בחקירה מואצת ורגישה, עם קבלת תלונה מהורי פעוטה כבת שלוש, בדבר חשד לפגיעה בה בגן, לאחר שהילדה סירבה להיכנס לגן בבקרים. האם הגישה תלונה נגד סייעת אחרת שהושעתה מהעבודה, אלא שבאמצעות המצלמות במקום גילו השוטרים כי מדובר בכלל בעובדת אחרת, בעוד מנהלת הגן איננה חשודה במעורבות. 

בתוך כך, המשטרה גבתה עדויות מההורים ותפסה אמצעי תיעוד אשר העלו בתום בחינה מקצועית ממצאים קשים המעלים חשד לקיומן של עבירות פגיעה בחסרי ישע כלפי מספר ילדים במועדים שונים.

כאמור, יש בידי המשטרה סרטונים קשים ביותר שמפלילים את הסייעת במעשים חמורים. נזכיר כי אך לפני שבועיים בעקבות חקירה שהתנהלה במשטרת פ"ת בעניין מעון 'הלולי של אורלי', שם יוחסו לאורלי דוידוביץ' ודניאל ליבוביץ', אם ובתה, למעלה מ-200 אירועים בהם התעללו בפעוטות ששהו במעון. 

אמנם, זה מצער שהמקרה הקודם זכה לתהודה ולחשיפה נרחבת אך לא מנע את האירוע הנוכחי, ויתרה מכך, מדובר בשני מעונות השוכנים בסמיכות יחסית זה לזה.