יו"ר נעמת חגית פאר שוחחה הבוקר (שישי) עם מעיין אדם בפתח תוכניתה ב-103FM על שחרורו המקומם מהכלא של השחקן משה איבגי, שהורשע בעבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית והשתחרר לאחר שריצה שישה חודשי מאסר בלבד, ועל הסרט החדש בכיכובו שעתיד לעלות בקרוב על מסכי הקולנוע - למרות המעשים החמורים בהם הורשע. 

בפתח הדברים אמרה פאר: "מה שיותר מטריד, זה מה קורה כשיש מישהו לא מפורסם ומשחררים אותו אחרי תקופה קצרה. לא יכול להיות שהפרקליטות לא מערערת על זה. אף אחד לא ישכנע אותי שהוא עבר תהליך עמוק של שיקום ושהוא ממש מצטער על מה שעשה - הנה שהחברה מיד מחבקת אותו והוא כבר מקבל סרט חדש. איזה מסר נוראי זה".

על האופן שבו רצוי לפעול, אמרה: "הדבר הראשון שצריך לעשות זה להעניש בחומרה - ברגע שיהיה עונש חמור מספיק, האנשים אולי יחשבו פעמיים. דבר שני, לא צריך לשחרר לפני הזמן. הדבר השלישי הוא לשבור את מנגנון ההשתקה סביב האנשים המפורסמים והכוחניים האלה. זה הדבר הכי נוראי בעיניי - כל כך הרבה אנשים יודעים ומשתפים פעולה, זה מחריד".

בהמשך, סיפרה על הקמפיין החדש של נעמת לרגל חג הפורים: "הגיבורה האמיתית של פורים היא אסתר, המלכה בין הנמרים, אז ברולדין יזמו הכנה של מארז מקסים שנקרא 'הלבבות של אסתר' שבא לעורר מודעות על המעשה הרואי של אסתר להצלת העם היהודי. התרומות של המארז הזה מגיעות אליהו למרכז החדש שהשקנו ושמיועד לנשים במצבי משבר".

על קליטת הפליטים האוקראינים סיפרה: "כולם חושבים על מקום המגורים שלהם ואף אחד לא חושב על היום זה אחרי, אז כתבנו מתווה מסודר מאוד בעל שלושה שלבים לקליטת הפעוטות במעונות היום שלנו שפזורות בכל הארץ - מדרום ועד צפון. יחד עם ההורים, ניתן להם את ההגנה ואת הביטחון ונחזיר אותם למסגרת ולשפיות".

סייע בעריכת הכתבה: דוד זבולוני, 103FM