חקירה החשד להתעללות במעון אמונה בפתח תקווה מתרחבת: עשרה הורים הגישו עד כה תלונות במשטרה נגד הסייעת רחל בראנץ ממעון אמונה משכונת כפר גנים ג' בפתח תקווה, החשודה בהתעללות בפעוטות במעון. מחר תובא הסייעת פעם נוספת לבית משפט השלום בעיר, כשהמשטרה תבקש להאריך את מעצרה בשנית.

נציין כי מאז הארכת המעצר הקודמת בחמישי האחרון, התעצם מספר התלונות כנגד הסייעת, ובמקביל, במהלך צפייה בסרטונים, נחשפו עד כה החוקרים למעלה מ-20 מקרים, שבהם נראית הסייעת כשהיא נוהגת באגרסיביות כלפי הפעוטות, גוררת, מטיחה ומכה את הקטנטנים.

היום, נחקרה במשטרה סייעת נוספת, בגין אירוע אחד שבו נצפתה כשהיא נוהגת באגרסיביות כלפי אחד הפעוטות. אותה סייעת שוחררה בתום חקירתה בתנאים. עוד קודם לכן, בשעות הבוקר, הפגינון הורי הפעוטות בכניסה למעון, לאחר שהוחלט שלא להביא את ילדיהם למעון והם דורשים את מיצוי החקירה עד תום.

הורי ילדי המעון בפתח תקווה (צילום: אלון חכמון)
הורי ילדי המעון בפתח תקווה (צילום: אלון חכמון)


כאמור, חרף העובדה שמדובר היה בחג הפורים בסוף השבוע, המשיכו החוקרים לצפות בסרטונים, לגבות עדויות ותלונות ולהעמיק בחקירה, וזאת על מנת להגיע לבית המשפט כבר מחר, כדי לאשר את הארכת מעצרה של הסייעת פעם נוספת. נזכיר כי בידי המשטרה סרטונים, המצריכים צפייה ארוכה ושעות רבות של תיעודים שטרם נבחנו, וזאת עוד בטרם זומנו הורי הפעוטות שלגביהם נחשפו אותם מקרי אלימות מצדה של הסייעת.