כתב הפלילים בוקי נאה שוחח הערב (ראשון) עם בן כספית ופרופסור אריה אלדד ב-103FM וניתח את ניסיון החיסול שאירע הבוקר באשקלון. במהלך השיחה טען נאה כי "עד שמישהו לא יודה ויורשע על ידי בית משפט, אף אחד לא ידע מה המניע. יש באזור מספר כנופיות, כולם מוכנים להרוג את כולם כדי להישאר לבד".

"אף אחד לא יודע מה הרקע, הכל ספוקלציות", פתח נאה את  דבריו והוסיף כי "מה שראינו זה מקצועי מאוד, עם חוסר מזל של המתנקש. הוא ירה הרבה מאוד כדורים משני צידו האוטו, הוא לא ירה כדור אחד וברח. כשניסים דומרני קפץ לצד השני הוא בא לו לשם והמשיך לירות. אלו כדורים חודרים. הוא חטף הרבה כדורים ועדיין בחיים, אומרים שהמצב שלו רע אבל הוא עדיין חי למרות הפציעות החודרות האלו. כשרצחו את יד ימינו של דומרני לפני שבועיים שלושה, כולנו אמרנו שזו הכנופייה המתחרה עשתה. אחרי יומיים באה המשטרה ועצרה שני פועלים של דומרני ואז אמרו שבגלל שדומרני היה בכלא, הוא מרד בו וזלזל בו, אז דומרני שלח לרצוח אותו. יכול להיות אלף תאוריות למה רצחו אותו".

לאחר שנשאל אם ההרתעה של דומרני נשחקה, טען כתב הפלילים כי "הוא רצה כנראה על פי התאוריות הקיימות להוכיח שהוא חזר, הוא שכר פנטהאוז אז לא צריך שומרים בדלת. יש בחורצ'יק ברחובות ולאשתו בחדר הלבשה יש מטען חבלה. לא טוב להיות פושע, לא ישנים טוב בלילה". 

"הם רוצים להיות גיבורים בארגון הפשע. יש להם חלום להיות הפושע הגדול ביותר בארץ, אחרת אין שום סיבה. זה ימשיך ככה עוד הרבה זמן, אין להם שכל", סיכם נאה.

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm