ילכו לבית המשפט? לפני כשבועיים דיווח הפרשן המדיני של חדשות 12, אמנון אברמוביץ', במהלך תוכנית הדגל של הערוץ - אולפן שישי - כי גברת שרה נתניהו, אשת יו"ר האופוזיציה דהיום ואשת ראש הממשלה דאז, דרשה כי יבנו במטוס המנהיגים שיבנה על ידי התעשייה האווירית, "כנף ציון", מקלחות בשווי 4 מיליון שקלים, הגבהה בחדר האח"מים בעלות של 15 מיליון ופינת מזוודות פרטית בשווי 2.25 מיליון שקלים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אברמוביץ' (צילום: אבשלום ששוני)
אברמוביץ' (צילום: אבשלום ששוני)

נתניהו לא נותרה חייבת ושיגרה היום (שני) באמצעות עורך דינה מיכאל דבורין מכתב התראה לפני תביעה נגד הפרשן. במכתב צוין כי אברמוביץ' אמר במהלך השידור כי נתניהו הייתה "הארכיטקטית של תכנון הפנים" של מטוס המנהיגים, וכי נקב בסכומי השיפוץ הגבוהים וייחס אותם לגברת. כמובן, טענה שהוכחשה לאורך כל המכתב שכינה את דיווחיו של אברמוביץ' "שקר וכזב", ואת סגנון הדיווח שלו כ"מלגלג, מלא זדון ורשע". 

שרה נתניהו  (צילום: יונתן זינדל)
שרה נתניהו (צילום: יונתן זינדל)

בנוסף נטען במכתב כי פרסומו של אברמוביץ' "משקף נבזיות מיוחדת וכוונת זדון של ממש לפגוע בשמה הטוב של נתניהו, וזאת באמצעות ניסיון להציגה כמי שפעלה מגחמות אישיות ונהנתנות לשם השפעה על עיצוב הפנים של המטוס, והביאה באמצעות כך לבזבוז עתק של כספי ציבור".

בסופו, התבקש אברמוביץ' לפצות את נתניהו בסכום של 140 אלף שקלים, תוך שבוע מקבלת המכתב, זאת בעקבות עבירה על חוק איסור לשון הרע, לדבריו של עוה"ד דבורין, וכי יחוייב בפיצויים עבור הפרסום ללא הוכחת נזק למרשתו.