משפט נתניהו: לקראת תחילת עדותו מחר (רביעי) של עד המדינה ומנכ"ל משרד התקשורת לשעבר שלמה פילבר, דווח היום בחדשות 13 על ריענון החוקרים לעד המרכזי בתיק 4000. פילבר צפוי להגיע מלווה באבטחה משטרתית בשעה 9 בבוקר, ובמקביל אליו יגיע בנימין נתניהו. העדות צפויה לקחת בין תשע לעשר ישיבות, כאשר החקירה הנגדית צפוייה לקחת יותר. בסך הכל מתן העדות יימשך בערך כחודשיים.

בתדרוכו של פילבר דווח שאמר: "במהלך הלילה הראשון במעצר ערכתי ניהול סיכונים, והגעתי להחלטה כי ככל שהמדינה תהיה מוכנה 'לקבל' את זה שלא עשיתי דבר ואיני 'שותף לכלום', אהיה מוכן לשתף פעולה עם החוקרים".

"נתניהו העלה את שמו של אלוביץ' ויתר הדברים הקשורים לקראת סוף הפגישה, מה שהוא אמר היו בבחינת 'משימות המשך', בעקבות אותה פגישה הבנתי שאלוביץ' הוא מהטובים", אמר פילבר בתדרוך, ולאחר מכן הוסיף : "נהגתי ביחס VIP למילצ'ן בעניין בחינת המיזוג, מאחר וכאשר השר הממונה עליי קורא לי בדברים שחשובים לו ברור שזה מקבל חשיבות עליונה".

כאמור, משפט נתניהו צפוי להתחדש עם סיום עדותה של דנה נויפלד, המשמשת כיום כיועצת משפטית במשרד הבריאות, ובתקופה האמורה לכתב האישום בתיקי האלפים שימשה כיועצת המשפטית של משרד התקשורת. זאת, לקראת העדות החשובה של מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, שלמה פילבר.