משפט נתניהו: אביעד גליקמן, הפרשן המשפטי של חדשות 13 התראיין הבוקר (שני) בתוכניתם של ניסים משעל וענת דוידוב ב-103FM, והתייחס להמשך עדותו של עד המדינה שלמה פילבר במשפט נתניהו.

"הפרקליטות תנסה להמשיך להראות בעדות שלו עד כמה הוא תרם והיטיב עם בזק בדברים שונים, הוא ימשיך להעיד כמו שהעיד במשטרה. לא צופה דרמות או שהוא יגיד דברים שלא אמר במשטרה. העדות שלו קשה מאוד לנתניהו ומבחינה משפטית הוא מסתבך בגללה, נחכה לחקירה הנגדית שתבוא אחרי פסח".

עד כה סיפר פילבר בבית המשפט על יחסו לקבוצת בזק, שהייתה בשליטתו של איש העסקים שאול אלוביץ' בעת שכיהן כמנכ"ל משרד התקשורת תחת נתניהו. לפי כתב האישום העניק הטבות מפליגות לאלוביץ' בהנחייתו של נתניהו, שזכה בתמורה לסיקור אוהד באתר החדשות וואלה!, שהיה באותה עת גם הוא בבעלותו של אלוביץ'.

בעדותו ניסה פילבר להלך בין שני זרמים: באחד טען כי כל מה שאמר בעדותו במשטרה נגד נתניהו היה אמת, מה שמניח את דעתה של הפרקליטות, ומנגד טען כי התמונה היא מורכבת יותר וכי החוקרים שאפו להגיע אל ההפללה הזאת בכל מחיר. בתוך כך, הפרקליטות תמשיך לחקור את פילבר בצורה מורכבת ונוקשה יותר, לאחר שקיבלה מבית המשפט את האפשרות לעשות זאת בגלל סתירות שעלו בין עדותו בבבית המשפט לזו שבמשטרה.

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103FM