ראש המכון לרפואה משפטית, ד"ר חן קוגל, החל היום להעיד מטעם ההגנה במשפטו החוזר של רומן זדורוב. ד"ר קוגל עורר סערה כאשר אמר בדיון כי "שיניתי את דעתי בגלל ממצאים שלא שמתי לב אליהם", לאחר שבעבר הבהיר שאינו יכול לקבוע את סוג הסכין שפגע בתאיר ראדה. בתוך כך, כתב וואלה! אלי אשכנזי שוחח היום (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM ואמר: "לא נתקלתי בסערה כזו".

בפתח דבריו, אמר אשכנזי: "אנחנו רק באמצע היום, אך היה יום סוער מאוד, לא נתקלתי, הרבה שנים בבתי המשפט ולא נתקלתי בסערה כזו. חן קוגל מול התביעה וההפך, הוא מזהיר את התביעה 'אתם גורמים לי להגיד על דברים שקרו בתקופת קודמי'. התביעה אמרה לו 'אנחנו מוציאים החוצה את מה שעשית כעד הגנה במשפטים אחרים, שירתת את מי ששילם לך'".

"קשה מאוד לשופטים, ממש התחננו אליהם משני הצדדים שיפסיקו שלא יוציאו את הכביסה המלוכלכת החוצה כי יהיו לכך השלכות מרחיקות לכת, אך שני הצדדים עשו זאת", הוסיף.

בסיום, התייחס להתרשמות של השופטים מדבריו של קוגל: "ההתרשמות שלי שהשופטים מייחסים אמינות ורצינות לקוגל. כשקוגל אומר 'תסמכו על הניסיון שלי', נראה שהוא מקבל יחס של כבוד ומתייחסים לדברים שלו בכובד ראש". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm