פרשת "קשר השתיקה": המשטרה הודיעה הבוקר (שני) כי פענחה מקרה מוות משנת 2014 של תינוקת בת חודשיים, בעיר העתיקה בירושלים. מידע שהתקבל, הוביל לחקירה, ממנה עלה כי התינוקת מתה כתוצאה מחנק שנגרם בעקבות מזון שאינו תאם את גילה שאותו הוריה נתנו לה במזיד.

עם סיום החקירה, הוחלט על ידי הפרקליטות להגיש כתב אישום כנגד הוריה של הפעוטה בגין גרימת מותה, בכפוף לשימוע. במהלך התקופה האחרונה, חוקרי מרחב דוד של מחוז ירושלים החלו בחקירת חשד לרצח פעוטה, שמתה כשהייתה בת כחודשיים בשנת 2014. החקירה החלה בעקבות מידע שהתקבל במשטרה שהעלה חשד כי המוות של הפעוטה מחנק לפני כשמונה שנים, לא התרחש בנסיבות טבעיות ונגרם במזיד ע"י הוריה, בני זוג תושבי העיר העתיקה בירושלים, המרצים עונש מאסר בימים אלו.

במשך כל השנים שחלפו מאז המקרה, שמרו ההורים בסוד את המעשה החמור. בשנה שעברה, בתום חקירה אחרת שנוהלה במשטרה בגין גרימת חבלה חמורה לתינוק שלהם שאף הוביל לפציעתו, הוגש נגד השניים כתב אישום והם מצויים מאז ועד היום במאסר.

לאחרונה הצליחו חוקרי המשטרה במחוז ירושלים, להשיג פריצת דרך משמעותית בחקירת החשודים ברצח בתם. החוקרים הצליחו לאסוף ראיות ולחשוף כי ההורים, אשר מרצים בימים אלו עונש מאסר על התעללות בילדיהם האחרים, גרמו במזיד למות בתם התינוקת. במסגרת החקירה שהתנהלה במשטרה, ביצעו חוקרי המשטרה פעולות מגוונות, באמצעותן הצליחו לחשוף כי ההורים חשודים ברצח בתם הפעוטה, בכך שהאכילו אותה במזון שאינו תואם לגילה במזיד, וכתוצאה מכך היא נחנקה למוות. 

במהלך החקירה נעצרו ההורים (תושבי העיר העתיקה בירושלים, בת 26 ובן 32) ומעצרם הוארך מעת לעת בבימ"ש. בימים האחרונים, חוקרי מרחב דוד במחוז ירושלים השלימו את חקירת מות התינוקת לאחר שהמשטרה ביססה תשתית ראייתית למעורבותם במעשה. עם סיומה הוחלט על הגשת כתב אישום נגד ההורים בכפוף לשימוע, שעתיד להתקיים בשבועות הקרובים.

עו"ד פארס מוסטפא עלי שמייצג את האב שחשוד בגרימת מותה של בתו התינוקת, מסר בתגובה: "האב שיתף פעולה עם החוקרים, מסר גרסה להשתלשלות האירועים, והוא מכחיש בתוקף את המיוחס לו. אנו סבורים שהראיות כנגד האב הן ברף הנמוך, ולראייה בית המשפט הורה על שחרורם של ההורים. הפרקליטות בצעד חריג החליטה לקיים שימוע בטרם יוחלט אם להגיש כתב אישום נגד ההורים".