תיעוד מזעזע: מוסטפא סרסור, בלוגר מכפר קאסם, נורה היום (חמישי) בזמן שערך ראיון בשידור חי בפייסבוק. הוא נפצע קל ברגלו ופונה לקבלת טיפול בבית החולים. המשטרה פתחה בחקירת המקרה. 

כאמור, רגעי הירי תועדו בשידור חי ברשת החברתית בזמן ריאיון שערך הבלוגר עם המורה ואיש החינוך נעמאן סרסור בחצר ביתו, כאשר תוך כדי השידור נשמעו דרך המצלמה קולות ירי וקריאות ברקע, המצלמה נופלת ואף שומעים אותו נאנק מכאב. 

הבלוגר נורה עלי ידי אלמוני מטווח קצר ברגלו, נפצע קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. המשטרה הגיעה למקום ופתחה בחקירה כאשר בשלב זה מדובר באירוע על רקע פלילי. אך נסיבות האירוע אינן ידועות. 

בעקבות האירוע, ארגון העיתונאים והעיתונאיות בישראל קורא למשטרת ישראל לפעול במהירות ובנחישות כדי לעצור את האחראי למה שנראה כמו ניסיון חיסול של העיתונאי מוסטפה סרסור במהלך עבודתו.

"ארגון העיתונאים והעיתונאיות מודאג מאוד מהפגיעה הקשה בעיתונאי צרצור וכמובן בחופש העיתונות. זו אינה הפעם הראשונה שפוגעים בעיתונאים מהחברה הערבית. המשטרה צריכה להפעיל את כל הכוחות והאמצעים, כדי למצוא את האחראים ולהעמידם לדין בהקדם - גם כדי למנוע את הפגיעה הבאה", נמסר מהארגון.