חשד לאירוע לאומני: ערב לא שקט עבר ברמלה, לאחר שתושבי המקום דיווחו שתושב ערבי השליך הערב (חמישי) אבן לתוך מרפסת בית של משפחה יהודית ברחוב הרדוף בעיר.

הבניין בו הושלכה האבן הוא אותו הבניין שבתחילת השבוע רוססה עליו כתובת גרפיטי של מגן דוד ולצידו אצבע משולשת. למרות התחייבות הכתובת טרם נמחקה ועד כה טושטשה קלות. 

"כמיטב המסורת עברנו הערב עם הילדים בין חדרי הבית בהכנות לבדיקת חמץ, כשפתאום נשמע קול חבטה חזק, נבהלנו", אומרת אסתר אם המשפחה שאליה הושלכה האבן, "הושלכה אבן לתוך מרפסת הבית שלנו, בנס האבן פגע במעקה והוא לא הצליח לפגוע ולשבור את הזכוכית מעליו. זה היה קרוב ומפחיד. הרגענו את הילדים ודיווחנו למשטרה". 

"זה לא יתכן. לאן הגענו, ערב פסח חג החירות, ויש כאן זריקות אבנים במרכז מדינת ישראל?", הוסיפה האם, "אי אפשר לשבת במרפסת? אנחנו דורשים ביטחון אישי לילדינו, לצד הרתעה חמורה לפורעים. שורף בית הכנסת איילת השחר שהוצת לפני חודשיים כבר בחוץ חופשי. מישהו למעלה חייב להתעורר עכשיו".

ברמלה אירע בחודש שעבר אירוע לאומני נוסף כאשר בית הכנסת "איילת השחר" במרכז העיר הוצת בידי פורעים. על פי עדויות התושבים, הפורעים שנכנסו למקום שברו חלון ומיד החלו להבעיר את המקום. כסאו של הרב נשרף, תיקרת בית הכנסת ומערכת המיזוג ניזקו קשות. בנס השריפה לא כילתה את המקום.