הותר לפרסום שמו של מאמן הקרקס מאשדוד שהואשם היום (שני) באונס תלמידותיו. ברנרד חזן, בשנות ה-40 לחייו, נעצר לחקירה בתחילת החודש בחשד שביצע עבירות מין במשך שנים, לרבות מעשי אונס, בקטינות אותן אימון, תוך ניצול יחסי מרות. 

על פי כתב האישום, חזן קיים יחסים עם אחת המתלוננות, ו"ביצע בה מעשים מגונים לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיני, בהיותה קטינה מתחת לגיל 16, ושלא בהסכמתה החופשית", כך נכתב.

באחד מסעיפי האישום הנוספים, נכתב כי נוצר קשר בינו לבין מתאמנת אחרת, עת שהייתה קטינה. הוא ניסה לנשק את זו ואף הכניס את ידו תחת בגדיה ונגע בה. היא בתגובה, תפסה את ידו והוציאה אותה ואמרה כי אינה מעוניינת בכך. 

בשיחה שקיים עם אחת המתלוננות הנוספות, שוחח עמה בנושאים מיניים ואף סיפר לה כי הוא "שוכב עם בנות 14, יוצא עם בנות קטינות ושזה לגיטימי". הוא נהג להתפשט בפני אותה המתלוננת שלא בהסכמתה החופשית.

רפ"ק קרן טולדנו, קצינת חקירות ומודיעין בתחנת אשדוד: "עם קבלת הדיווח על חשד לפגיעה בקטינות אשר הפקידו אמונן במאמן, פתחנו בחקירה והקמנו צח"מ תחנתי. קורבנות העבירה גוללו באוזני החוקרים מסיכת עבירות מין תוך ניצול תמימותן. הודות לפרסום, האומץ ושיתוף הפעולה מצד הקרבנות, הצלחנו להגיש כתב אישום כנגד החשוד בעבירות חמורות של מעשה סדום, בעילה אסורה ומספר רב של עבירות של מעשים מגונים".