"היא רצתה אותי לגמרי לעצמה", סיפר ארתור אורסו. 

הדוגמן, שנשוי ללואנה קזאקי, היכה גלים במוסד הנישואים בשנה שעברה לאחר שהחליף נדרים עם שמונה נשים נוספות מלבד אשתו הראשונה בסאו פאולו, כי רצה "להפגין נגד מונוגמיה". למרבה הצער, הנישואים לא היו מחייבים מבחינה משפטית מכיוון שפוליגמיה אינה מקובלת מבחינת החוק בברזיל.

קזאקי, אחת מתשע נשותיו, החליטה לעזוב את ה"מפגן הפוליגמי", מכיוון שחסרה לה מערכת יחסים מונוגמית, לדבריו של אורסו. "מה ההגיון? חשבתי שהחלטנו שאנחנו בזוגיות משותפת", אמר לה בעלה המבולבל, שעומד כעת להתגרש ממנה. "הייתי מאוד מאוכזב מהפרידה ועוד יותר מופתע מהתירוץ שלה".

על פי הדיווחים, שמונה האחרות הסכימו איתו: "הגישה של האישה הזו היתה שגויה", והאמינו "שהיא התעניינה בנישואים האלו כהרפתקה בלבד ולא כי היו לה רגשות אמיתיים". למרות הגירושין, האיש עדיין לא ממהר להחליף את קזאקי. אבל בעתיד, הוא מתכנן להחליף נדרים עם שתי נשים נוספות כדי למלא את החור בהרמון שלו ולהעלות את מספר הנשים ל-10.

View this post on Instagram

A post shared by Arthur O Urso (@arthurourso)

"יש לי חלום. תמיד רציתי שיהיו לי 10 נשים", סיפר אורסו שמרוויח בסביבות 73 אלף דולר בחודש בפלטפורמת ה-OnlyFans על ידי פרסום סרטונים שלו ושל אשתו הראשונה. "יש לי רק בת אחת, אבל אני רוצה להביא לעולם ילד מכל אחת מהנשים שלי", הוא הוסיף: "האהבה שאני מרגיש כלפי כל אחת מהן - זהה. אני חושב שזה יהיה לא הוגן להביא ילדים רק עם אחת או שתיים מהן".

View this post on Instagram

A post shared by Arthur O Urso (@arthurourso)