רופא מקופת חולים לאומית בשכונת נווה יעקב בירושלים, נחקר היום (חמישי) באזהרה, בחשד שתקף מטופל וחבט בו באגרופים, תוך שהוא רוכן מעליו, כל זאת לעיני מטופלם אחרים שביקרו בקופה. בסיום חקירתו, שוחרר הרופא בתנאים מגבילים, לרבות איסור יצירת קשר עם המטופל וערבויות עצמיות נוספות.

היום, התלונן תושב ירושלים, כי בעת שביקר במרפאה בנווה יעקב, הותקף נמרצות על ידי רופא הקופא שהכה אותו באגרופים ואיים להרוג אותו. "אני אהרוג אותך", אמר לו הרופא, והוסיף: "אתה תקפת אותי, אתה הרמת עלי יד, אני אראה לך מה זה". בסרטון שהגיע לידי החוקרים, הובהר כי הרופא על פניו חרג ממידת ההגנה העצמית והמשיך להכות ולחבוט במטופל מחוץ לחדרו, תוך שהוא מטיח אותו לרצפה, רוכן מעליו ומכה אותו באגרופים.

בחקירתו טען הרופא כי המטופל הוא שתקף אותו ראשון, והאו עצמו פעל מתוך הגנה עצמית. כאמור, העובדה שהרופא המשיך להכות את המטופל, גם כשזה מחוץ למשרד וגם כשהיה שרוע על הקרקע, אינה עומדת לזכותו. גורם במשטרה ציין כי "תגובת קופת החולים סותרת את הנראה בסרטון, מידת ההגנה העצמית פועלת במידה הסבירות והצורך להרחיק את התוקף. מעבר לכך, מדובר בתקיפה". תוך כדי חקירתו, דיווח הרופא כי הוא זה שהותקף על ידי החולה, שגם הוא ייחקר במשטרה. כאמור, החקירה נמשכת.

תגובת דוברות קופת חולים לאומית: "לצערנו רופא הקופה הותקף על ידי לקוח, במהלך ביקור במרכז הרפואי והגן על עצמו. הרופא הגיש תלונה במשטרה".