קרבות עולם הפשע: היריבות בין ארגוני הפשיעה באזור הדרום הובילה היום (שלישי) לניסיון התנקשות בחייו של צעיר, המזוהה כמקורב ל"קואליציה" בין ארגון הפשיעה של שלום דומרני לזה של משפחת לביא, כך מעריכים גורמים במשטרה.

כוחות גדולים של היחידה המרכזית במרחב לכיש פתחו בחקירה לבירור הנסיבות. במקביל לאיסוף ממצאים, לרבות פורנזיים, נערכו סריקות במהלכן נעצרו שני חשודים המזוהים עם ארגון הפשיעה של בני שלמה. החשודים יובאו מחר לבית משפט השלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרם.

כאמור, במשטרה מעריכים כי הסכסוך העקוב מדם בין ארגוני הפשיעה באזור הדרום, שכבר גבה מחיר של קורבנות רבים, הוביל לאירוע נוסף במהלכו נפצע המקורב לארגוני הפשיעה של דומרני ולביא והחקירה בראשיתה.

בני שלמה (צילום: דוד לוי, כאן דרום (בעזרת אשקלון. נט))
בני שלמה (צילום: דוד לוי, כאן דרום (בעזרת אשקלון. נט))

נזכיר כי רק לפני כחודש, בנו של דומרני, נסים, נפצע באורח קשה מירי שבוצע לעברו ברחוב העבודה באשקלון. שלושה חשודים, תושבי העיר בשנות ה-30 לחייהם, נעצרו לאחר מצוד משטרתי. ניסיון החיסול התרחש לאור יום ולעיניי עוברים ושבים.

מיד לאחר האירוע ובניסיון למנוע מרחץ דמים ופעולות נקמה מצדו של דומרני, מיהרו במשטרה לבקש את הרחקתו והרחקת אנשיו מהעיר אשקלון למשך כשבועיים. בית משפט השלום בעיר אכן נעתר לבקשת היחידה המרכזית של מרחב לכיש במשטרה, והוציא צו הרחקה נגד ראש ארגון הפשיעה, שלום דומרני, וצ'יקו דהן מהעיר ונאסר עליהם להיכנס לתחומיה למשך 15 ימים.