קטין כבן 16 תושב חיפה ובן 29 מנשר, נעצרו בחשד שאיימו וניסו לתקוף את בעלי מועדון קבוצת הכדורגל הפועל חיפה, יואב כץ. המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת התלונה על ידו, בדבר איומים וניסיון תקיפתו. עם קבלת התלונה נגבו עדויות ונתפסו מצלמות האבטחה.

לאחר פעילות מודיעינית, הצליחו להתחקות אחר זהות החשודים במעשה, שעוכבו לתחנת משטרת חיפה. בתום חקירתם, שוחררו בתנאים מגבילים והחקירה נמשכת. 

ממנהלי הליגות נמסר: "אנו מזועזעים מהתקיפה האלימה והמכוערת כנגד בעלי מועדון הפועל חיפה. המנהלת עומדת בקשר עם קציני המטה הארצי במשטרת ישראל שמעורבים אישית במקרה מאז הגשת התלונה על ידו".

יו"ר המנהלת, ארז כלפון, הוסיף: "שוחחנו שלשום עם כץ שסיפר לנו על התקיפה האלימה שעבר בפתח המלון בו הוא שוהה וחיזקנו את ידיו. אני רוצה להודות למשטרת ישראל שפעלה במהירות ובנחישות על מנת להגיע לאותם עבריינים. כעת אני מקווה ששאר רשויות החוק יפעלו להרחיקם גם ממגרשי הכדורגל. לא נאפשר לפגוע בבעלי קבוצות כדורגל ונפעל בכל הכח יחד עם רשויות החוק להילחם".

לפני כחודש, אירוע אלים התרחש בסיום משחק בו הובסה בני יהודה ל ידי הפועל פתח תקווה. בעלי בני יהודה, ברק אברמוב יצא עם מכוניתו מחוץ לאיצטדיון וכמה אוהדים ניסו להגיע אליו כששוטרים שהיו במקום התערבו. לטענת גורמים במועדון, לעבר מכוניתו של אברמוב אף נזרקו אבנים.