חשד לרצח בקרית אתא: במשטרה ממשיכים לחקור את האירועים שהובילו להירצחה של דינה שימחוב על פי החשד בידי בנה שדקר אותה למוות. הוא נשלח להסתכלות פסיכיאטרית ומעצרו הוארך בתנאי אשפוז. צו איסור פרסום הוטל על שמו. 

דינה שימחוב בת 62, התגוררה שנים ארוכות בראשון לציון, אך בתקופה האחרונה מאז התגרשה עברה להתגורר במגדל דירות ברחוב סנונית בקריית אתא. כשבנה התגרש גם הוא, הוא עבר להתגורר איתה באותה דירה. 

בלילה שבין שישי לשבת, כ-45 דקות לאחר חצות, התקבל במוקד 101 של מד"א ובמוקד 100 של המשטרה דיווח מאחת השכנות בבניין, לפיו היא שמעה זעקות שבר בבניין ומיד לאחר מכן הבחינה בשכנתה כשהיא מוטלת על הרצפה בכניסה לביתה.

לשוטרים שהגיעו למקום תוך דקות סיפרה השכנה כי לאחר ששמעה את הצעקות הרמות, פתחה את דלת ביתה, אז ראתה למול עיניה גבר עירום כביום היוולדו ובידו סכין אותה נופף כמאיים. "סגרתי את הדלת ומיד חייגתי למשטרה", סיפרה השכנה המבוהלת לשוטרים שהגיעו לזירה.

השוטרים טיפסו לקומה התשיעית ולאחר שפתחו את דלת הדירה הבחינו במנוחה כשהיא מחוסרת הכרה ומגואלת בדם. צוות מד"א שהגיע למקום הגיש לאישה טיפול רפואי ראשוני, אולם בסופו של דבר נאלצו הפראמדיקים והחובש לקבוע את מותה בזירה לאחר שנמצאו על גופה סימני אלימות וכן חבלה שנגרמה בראשה, אשר הובילה למותה.

חובש בכיר על אופנוע מד"א איתי מזור סיפר: "השוטרים הובילו אותנו לזירה, ראינו אישה מחוסרת הכרה, עם סימני אלימות קשים. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

השוטרים החלו לסרוק את הבניין בניסיון להתחקות אחר חשודים ואכן כשהגיעו לקומה ה–16 במגדל הבחינו בחשוד, כשהוא עירום כביום היוולדו ואוחז בסכין. החשוד ניסה לסרב למעצרו ולהתנגד, השוטרים לא ויתרו, חתרו למגע והכניעו את החשוד שנעתר ונלקח לחקירה במשטרה.

מבירור ראשוני עלה כי מדובר בבנה של המנוחה, ככל הנראה הסובל מבעיות נפשיות והוא יובא הערב לדיון בבית המשפט בדבר הארכת מעצרו.

גורם המעורה בפרטי החקירה סיפר למעריב כי "הבחור נראה כבעל הפרעות נפשיות, למשטרה אין מידע מוקדם לגביו או לגבי אימו. השניים כך עולה עברו להתגורר יחד בדירה שכורה בקריית אתא אחרי שנים בראשון לציון. החקירה בראשיתה ומצבו הנפשי ייבדק".

עו"ד שרית גולן, המייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את הבן שחשוד ברצח אמו, מסרה: "מדובר במקרה מצער וטראגי. בית המשפט נעתר לבקשתנו והפנה את החשוד להסתכלות פסיכיאטרית על רקע מצבו הנפשי הקשה והצורך לברר את כשירותו לעמוד לדין". מעצרו הוארך עד ל-16.5 בתנאי אשפוז. יש איסור פרסום על שמו של החשוד.