מבוי סתום בחקירת מכתבי האיום אל רעיית ראש הממשלה ובנו: שופט בית משפט השלום בראשון לציון ארז מלמד, נעתר היום (ראשון) לבקשת סנגורה של אילנה ספורטה חניה, תושבת אשקלון החשודה בשליחת מכתבי האיום נושאי הקליעים אל גילת בנט רעיית ראש הממשלה ואל בנם יונתן בנט, לפני כשבועיים והורה על שחרורה למעצר בית בן ארבעה ימים. השופט מלמד קיבל בכך את עמדת בא כוחה של ספורטה, עו"ד עדי כרמלי שטען כי אין יותר חשד לשיבוש ומכאן שאין עילה להמשך מעצרה מאחורי סורג ובריח.

המשטרה ביקשה לעכב את ביצוע שחרורה ממעצר עד מחר ב–16:00 ועד אז בכוונתה להגיש ערעור לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד. בבית המשפט ביקשו נציגי היחידה הארצית לחקירות פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל ) בלהב 433 במשטרה והשב"כ להאריך את מעצרה של ספורטה בארבעה ימים נוספים בטענה כי יש צורך בביצוע השלמות בחקירה.

עו"ד עדי כרמלי הטיח במשטרה כי היא עצמה טוענת מחד לשיבוש, אולם מאידך גורמי החקירה תדרכו את התקשורת יום קודם שמרשתו נחקרה על חוות דעת של מומחית בכתב יד, שלכאורה קושרת את מרשתו למכתבי האיום. "תביאו אותה ונוכח להפריך את הטענות שלה כאן. מעבר לכך אין לכם כלום לא ראיות וגם לא ראיות פורנזיות. מכאן שאין חשש לשיבוש", טען עו"ד כרמלי והוסיף: "המשטרה טיפסה על עץ גבוה מדי אולם אין לה דבר שקושר את ספורטה למעשים למעט היותה דמות פוליטית".

עו''ד עדי כרמלי (צילום: ללא קרדיט)
עו''ד עדי כרמלי (צילום: ללא קרדיט)

בתוך כך, היום עצרו חוקרי תחנת ראש העין לחקירה תושב אלעד בן 51 החשוד שהתבטא כי יש לפגוע בראש הממשלה בנט. במשטרה חקרו את החשוד באזהרה.