הותר לפרסום: המשטרה עצרה היום (שני) את יוסף אוחיון, תושב ירושלים בשנות ה-40 לחייו, בחשד שביצע עבירות מין בקטינות במסגרת עמותה בראשותו שעוסקת בהכנת בני נוער לקראת השירות הצבאי. כמו כן,  בית המשפט אישר להאריך את מעצרו של החשוד בשבעה ימים נוספים, על מנת שהמשטרה תוכל להתקדם בחקירתה.

על פי החשד, במהלך פעילות העמותה יצר החשוד קשרים עם חניכות וניצל את קרבתו אליהן, תוך מצג שווא אודות עברו הצבאי והמקצועי ובכך רכש את אמונן. לאחר מכן ביצע החשוד עבירות מין תוך ניצול יחסי מרות ועבירות נוספות. 

זהו מקרה נוסף של חשד לעבירות מין בקטינים, לאחר שהשבוע נחשף כי מנהלת בית ספר בביתר עילית נחשדה כי ביצעה עבירות מין ומעשים מגונים בשלוש צעירות, תלמידותיה לשעבר, בעת שלמדו תחת מרותה בבית הספר. המנהלת נעצרה ומעצרה הוארך בבית המשפט השלום בירושלים.

כמו כן, תושב כפר סבא בן 74 נעצר לאחרונה בחשד לביצוע עבירות מין בקטינות בחנות שבבעלותו ברחוב ויצמן בעיר. על פי החשד, החשוד  פגע מינית בחמש נערות בעת רכש עבורן סיגריות אלקטרוניות.

עורכת הדין נגה ויזל מומחית לייצוג חשודים בעבירות מין ומייצגת את החשוד אומרת: "מדובר בבחור צעיר שהקים בעשר אצבעותיו עמותה לתפארת שפועלת בקרב בני נוער לפני גיוס לצה"ל, במהלך השנים סייע מרשי למאות ואף לאלפי בני נוער גם כאלו בסיכון והפך את עתידם לוורוד יותר. הדברים עדיין בחקירה, וצר לי שבית המשפט התיר לפרסם את שמו של מרשי ובכך הוא פגע במתלוננים שחלקם נחשפו כבר בכלי התקשורת וברשתות החברתיות, מרשי מכחיש מכל וכל את האירועים המיוחסים לו".