הותר לפרסום היום (שלישי) כי סרגיי ביטיוקוב הוא החשוד ברצח בת זוגו באשדוד אתמול. מעצרו הוארך בשישה ימים. החשוד כבר נעצר ב-2015 בגין אלימות כלפיה - אך התיק נגדו נסגר בידי הפרקליטות. 

כאמור, בת זוגו בשנות ה-50 לחייהם אותרה אתמול בביתה ברחוב ההגנה באשדוד כשהיא מחוסרת הכרה ועל גופה סימני חניקה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, איתרו אותה כשהיא ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותה.

כוחות משטרה שהגיעו לזירה פתחו בחקירת נסיבות המקרה ובסריקות אחר הבעל החשוד בן ה-54, שככל הנראה נמלט מהזירה. בתוך זמן קצר הוא נעצר לחקירה בחשד לרצח. 

עו"ד אלכסי גלפגט מהסניגוריה הציבורית, שמייצג את החשוד, מסר: "מדובר באדם שמתמודד עם התמכרות לאלכוהול. הוא משתף פעולה עם החוקרים באופן מלא. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה". 

קרן ברק (צילום: ללא)
קרן ברק (צילום: ללא)

בצל האירוע הקשה, ח"כ קרן ברק, שתומכת ופועלת למען שיקום אסירי אלימות בתוך המשפחה, הגיעה היום ל-Food truck לציון יום האסיר ומסרה: "כדי למגר את האלימות בתוך המשפחה חשוב מאוד להשקיע בטיפול רגשי משמעותי באסירי אלימות במשפחה תוך כדי שהותם בכלא או כתחליף מאסר וזאת על מנת שיוכלו לחזור לחברה למשפחותיהם ולסביבתם מבלי שיעברו סיכון עתידי" .