הותר לפרסום: איש העסקים ויזם הנדל"ן שנחקר במשטרה במסגרת פרשת הסחיטה באיומים והשימוש בחשבונות פיקטיביים, הוא עודד שריקי. הוא נחקר במשטרה במשרדי היאל"כ בלהב 433 במשטרה במשך שעות ארוכות, במסגרת חקירה משותפת עם רשות המסים.

מדובר בפרשה שהיקפיה נאמדים בכחצי מיליארד שקלים ובמסגרתה נעצרו בין היתר גורמים מארגוני פשיעה וכן יורם קצב, אחיו של נשיא המדינה לשעבר, משה קצב. נדגיש כי שריקי נחקר באזהרה, אולם בתום חקירתו שוחרר.

במסגרת החקירה, שריקי הכחיש את החשדות המיוחסים לו וטען כי כל מעשיו והתנהלותו בעסקיו היו כשרים וחוקיים וכי הוא אינו קשור לחשבוניות פיקטיביות. במשטרה ממשיכים לבחון את תגובתו, וככל שידרש, הוא יוזמן לחקירה נוספת. 

כזכור, הפרשה פורסמה בשבוע שעבר כאשר חוקרי ובלשי היחידה הארצית למאבק בפלישה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 במשטרה עצרו במסגרת פעילות משותפת עם חוקרי רשות המסים 21 חשודים, בהם אנשי עסקים ועבריינים, בחשד למעורבותם בפרשה הקשורה להעלמת מס, הפצת חשבוניות פיקטיביות ועבירות מיסוי נוספות בהיקפים הנאמדים בכחצי מיליארד שקלים.

עוה"ד אבי חימי, המייצג את שריקי, מסר: "קל מאוד לפגוע בשמו  הטוב של אדם בכותרת כי הוא 'נעצר לחקירה', גם אם אין מאחוריה שום תוכן אמיתי. אז נעמיד דברים על דיוקם. מרשי, שבנה את שמו הטוב בזיעת אפו ובעשר אצבעותיו, אמנם נחקר בפרשה אבל נדמה כי שחרורו לדרכו ללא שום תנאי מדבר בעד עצמו".