ערב ל"ג בעומר, שאמור להיות אירוע משמח עבור ילדים, הפך בשבוע שעבר לטראומה עבור כמה נערות, שהיו עדות להתעללות מחרידה בחתולים. לדבריהן, בשעות הערב המאוחרות הן הבחינו במספר ילדים בני 10, חובשי כיפות, המשליכים חתולים חיים אל תוך הלהבות במדורה שהודלקה בשכונת הדר גנים בפתח תקווה.

אחת הנערות, בת 12, ששהתה באותו הזמן עם חברתה במדורה סמוכה, שמעה והבחינה במצוקתו של אחד החתולים והחליטה לנסות למנוע מהילד שהחזיק בו להשליך אותו ללהבות. היא מיהרה למקום והדפה את הילד לאחור, והחתול, שנבהל, שרט אותה בבטנה והצליח להימלט מהמקום.

בשיחה עם "מעריב" סיפרה אמה על האירוע שעבר על בתה: "בתחילת הערב היו במקום גורמים שפיקחו על הנעשה, ובהם מד"א, משטרה והפיקוח העירוני. אחרי השעה 22:00 כל המבוגרים נטשו את האזור והמדורות המשיכו לבעור, כשקבוצות ילדים ונערים בשטח ממשיכות את החגיגות. פתאום הילדה שלי שמעה יללות וראתה שילד אחז בחתול בראשו ועמד לזרוק אותו לאש. כשהיא הצילה את החתול, הוא פשוט זינק עליה ושרט אותה. היא רצה מהר הביתה ונכנסה למקלחת לשטוף את הדם. היא לא הפסיקה לבכות בגלל מה שקרה. זה אירוע קשה, אבל אני מאמינה שהיא תתגבר על זה. צריך לאתר את הילדים שעשו את זה ולטפל בהם. צריך לבדוק מה גורם לילד לנהוג ברוע כזה".

שכנתה של האם, שמטפלת בבעלי חיים, הגיעה למחרת בבוקר לאזור המדורה וגילתה לחרדתה מספר פגרי חתולים שלא שרדו את ההתעללות המזוויעה.

"זה עצוב עד כמה ילדים יכולים להיות אכזריים. לקחת יצור חי ולהשליך אותו לאש למרות יללותיו, זה משהו בלתי נתפס. הסתובבתי שם בשעות הבוקר ונחרדתי ממה שראיתי", הוסיף גורם המעורה בפרטים.