שלושה וחצי ימים לאחר היעלמותה של ספיר נחום, תושבת עכו שתועדה בפעם האחרונה כשהיא נכנסת לרכבו של בן זוגה לשעבר, דודתה של ספיר הודיה טל עזריה התראיינה בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM על מנת לספר על מאמצי החיפוש אחר אחייניתה. במהלך הראיון העריכה טל עזרה כי האחראי להיעלמותה של ספיר הוא בן הזוג לשעבר, אך לטענתה הוא לא עבד לבדו: "אני מעריכה שעשו לה כיפה אדומה, שיש פה עוד שותף, שיש פה עוד מישהו שקשור לעניין הזה. אני רוצה לחשוב שספיר עדיין בחיים, אני לא רוצה לחשוב אחרת".  

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בפתח דבריה היא הסבירה כי המשטרה לא תורמת למשפחה מידע רב על התקדמות החיפושים "אין לי שמץ של מושג מה אומרים השוטרים, אחותה הייתה בחקירה ולקחו ממנה גם את הטלפון. הם עדיין בחיפושים, אין לנו הרבה מידע". 

"היא יצאה מהבית, לקחה את הילדה לגן, עלתה לרכב שלו, יצאה ממנו, עלתה עליו שוב ומאז נעלמו עקבותיה. היא עלתה לרכב של אבא של הילדים שלה, זה מה שנראה במצלמות שפתחו, בן זוגה היה האדם האחרון שראתה", הסבירה הדודה, שהוסיפה כי היא עצמה התנגדה לקשר של אחייניתה עם החשוד בהיעלמותה: "לא הכרתי אותו, הוא גם לא עניין אותי, ראיתי אותו אולי פעמיים שלוש, להגיד לך שצידדתי בקשר הזה? ממש לא, לא אהבתי את זה - אבל לא היה לי הרבה מה לעשות. הלוואי וכן יכולתי. לא אהבתי את הקשר הזה, זה לא התאים. הם לא הסתדרו, היא תבעה ממנו מזונות, הוא לא אהב את זה. הם ביחד עוד מהתקופה שבה היא הייתה חיילת".

בסיום השיחה היא תיארה את הקשר שלה עם אחייניתה וסיפרה כי בעבר היא גרה אצלה. "היא ילדה טובה, אמא מדהימה, נשמה טהורה, היא לא פגעה בזבוב. אנחנו לא מתפקדים כבר ארבעה ימים, בלי שינה, בלי לאכול בלי לשתות. רק טלפונים רצים כל היום, ומחשבות. לשמוע משהו חדש ממנה, לשמוע את הקול שלה, שהיא חזרה הביתה. אנחנו אוהבים אותה ומתגעגעים אליה, שתחזור הביתה בשלום", סיכמה טל עזריה.

סייע בעריכת הכתבה: דוד זבולוני, 103fm