התפתחויות נרשמו במשפטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, לאחר שעד המדינה שלמה פילבר סיפר על המפגשים עם ארנון מילצ'ן שלפי כתב האישום העניק לנתניהו טובות הנאה. עורך הדין יהודה שפר, לשעבר בכיר בפרקליטות המדינה, שוחח על כך הבוקר (שלישי) עם אראל סג"ל ודוד ורטהיים, בתוכניתם ב-103FM

בפתח הדברים, טען סג"ל כי החלק המשמעותי בתיק 1000 הן לא המתנות, אלא פעולות שמיוחסות לנתניהו עושה עבור מילצ'ן. עו"ד שפר השיב: "אם הוא לא היה בקשרים אישיים והיה מקבל ממנו מתנות ומפרסם את דבר הקשר, אני לא בטוח שהיה פסול בכלל. הפסול הוא בכך שהוא מקבל ממנו מתנות על פי דרישה ושהוא מסתיר את הקשר".

סג"ל ענה בתגובה: "הוא מעולם לא הסתיר את הקשר" עו"ד שפר: "אם הוא היה מציין שהוא בקשר איתו, היה נאסר עליו לטפל בענייניו".

סג"ל אמר בתגובה לכך כי גם יאיר לפיד לא הכניס את מילצ'ן לניגוד העניינים שלו. "אני לא מכיר את זה, אם זה נכון צריך לחקור אותו", השיב עו"ד שפר. 

עוד אמר עורך הדין": "עכשיו אחרי 15 דקות אפשר לנקות את האוויר מהשאלה האם התקשורת בישראל מוטה. כנראה שהיא מוטה, האם גם אחרים עברו על החוק? גם אחרים עברו על החוק. האם נתניהו היה ראש ממשלה מצוין? כן הוא היה ראש ממשלה מצוין". לדבריו של שפר יש רק שאלה אחת שצריכה להישאל והיא האם נתניהו, בעודו ראש הממשלה ושר התקשורת, הסתיר את הקשר שהוא מקיים עם אדם שהוא נמצא עמו בניגוד עניינים. "כך נראית שחיתות, לא מעטפות של כסף", סיכם.  

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm