הרצח בשפרעם: ג'והרה כניפס, בתו של סגן ראש העיר פרג' כניפס, נרצחה אמש כאשר רכבה התפוצץ. ראש העיר עורסאן יאסין שוחח על כך הבוקר (רביעי) עם ענת דוידוב וגדעון אוקו בתוכניתם ב-103FM. בפתח דבריו אמר: "הדברים האלה חמורים ביותר. אני מבקש מהמשטרה שיטפלו. תראי בעצמך את הבכי. הלב שלי נקרע".

יאסין סיפר על היכרותו עם הנרצחת ומשפחתה: "אני מכיר את הבית, אני מכיר את המשפחה. משפחה טובה, הבנות האלו, כל כך אהבתי אותן. חבל שקרו דברים כאלה. אני מכיר את המשפחה, הבנות האלו כמו הבנות שלי, אין להן שום בעיה עם תושב אחד בשפרעם. הן אוהבות את החיים, רוצות לחיות ואוהבות את כל שפרעם. אני באמת מצטער על מה שקרה".

על השאלה מי יכול היה לרצות לפגוע בה, השיב ראש העיר: "אני באמת לא יכול לדעת. הבנות הן נחמדות, ידועות בעיר, אני מכיר אותן. אני באמת לא יודע מה קרה שם. אבל ההודעה של המשטרה הייתה שהיה מטען".

על ההשערה כי מדובר בחיסול חשבונות, אמר: "אני לא יודע. מה זה? חיסול חשבונות? צריך להרוג בת בתוך הרכב? הבת הזאת לא עשתה כלום. היא חפה מפשע".

בהמשך נשאל האם יתכן כי קיים קשר בין הרצח של כניפס לעובדה שהיא התבטאה נגד האלימות בחברה הערבית: "האלימות מתפשטת, הדבר הזה מתפשט בכל המגזר. אומרים ש'בחיים אף אחד לא איים ולא התקשר', אליה. כל מה שאני מבקש, המדינה שלנו חזקה, היא יכולה לעלות על אנשי הפשע האלו. הם לא צריכים להיות חופשיים, הם צריכים להיות בבית הסוהר. 


סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103fm