חקירת הטרגדיה במעון בבאר שבע, שבה מצא אתמול את מותו פעוט כבן שנה וחצי לאחר שנפל ממתקן טרמפולינה בחצר המשחקים, נמשכת. במהלך החקירה נדהמו החוקרים לגלות כי המטפלות במקום לא עברו הסמכה, הנדרשת גם כאשר מדובר בסייעות בעלות ותק רב. 

היום יובאו מנהלת המעון בת ה-51 ואחת הסייעות, בת 41, לדיון בהארכת מעצרן בבית משפט השלום בבאר שבע. שלוש סייעות נוספות שוחררו בתנאים מגבילים. 

בשלב זה, לאור האירוע החמור, הוחלט במשטרה להורות על סגירת הגן, ונבחן עתה עניין התנהלותו, בין היתר, בהקשר לרישיון ההפעלה שלו, אם אכן היה קיים, ועמידתו בדרישות משרד החינוך והרשות המקומית.

פקד מיכאל צבי, ראש משרד החקירות בתחנת באר שבע, אמר: "ליבנו עם משפחתו של הפעוט המנוח. מדובר בראשיתה של חקירה מורכבת ואנחנו עושים את מירב המאמצים להגיע לחקר האמת תוך הבנת תמונת המצב המלאה בזמן הקצר ביותר האפשרי".

מיד לאחר שאירע האירוע, חוקרים מתחנת באר שבע הגיעו לזירת האירוע, וגבו עדויות מעובדות במעון, כאשר החשד הוא לעבירת גרימת מוות ברשלנות. במשרד החינוך טוענים כי הגן בו אירע המקרה היה בתהליך קבלת הרישיון, אך טרם סיים את השלמת התהליך. כאמור, הפשוט נהרג לאחר שנפל מגובה. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.