בשכונה בחיפה שבה התגוררה סמר כלאסאני, שנרצחה הבוקר (ראשון) לפי החשד על ידי בעלה שחי בנפרד ממנה, קיבלו בהלם את הידיעה על מותה אשר נקבע בבית החולים רמב"ם בעיר. למעריב נודע כי האירוע הטרגי התרחש יממה בלבד לפני מסיבת האירוסין המתוכננת של בתם של בני הזוג, שלהם גם בן המשרת באחת מתחנות המשטרה במחוז תל אביב. 

אחת משכנותיה סיפרה לשוטרים שהוזעקו למקום כי החשוד ברצח טיפס למרפסת בביתה כשהוא אוחז סכין בידו, ומשם עבר למרפסת של פרודתו. בשלב זה, לדבריה, היא צעקה לעברו "מה אתה עושה?", והחשוד נכנס לבית וסגר את הדלת בתגובה. 

לאחר זמן קצר השכנה שמעה צעקות "הצילו, הצילו", ומיד לאחר מכן ירדה לרחוב בתה של הנרצחת, ששהתה באותה עת אצל סבתה המתגוררת בקומה העליונה בבניין, וצעקה: "הוא רוצח את אמא שלי, הוא רוצח את אמא שלי".

הזירה בחיפה (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
הזירה בחיפה (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)

זמן קצר לאחר מכן, הגיעו למקום צוותי מד"א וכוחות משטרה שפינו את בני הזוג לבית החולים, כאשר כבר בשלב הראשוני היה ברור שהאישה במצב אנוש ושנשקפת סכנה גדולה לחייה. 

השכנים סיפרו על "אישה מדהימה, שקטה וטובת לב". לדבריהם, השניים היו מצויים בסכסוך, והיה ידוע כי שורר ביניהם מתח. עם זאת, לדברי השכנים, הם "לא האמינו שזה יסתיים באירוע טרגי כזה".