שדרני 103FM בן כספית וינון מגל פתחו את תוכניתם הבוקר (שני) בשיחה על הנושא האהוב עליהם  - ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. השניים שוחחו על תביעת הדיבה על סך 837 אלף שקלים, שהגישה משפחת נתניהו נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, ועל שלב ההוכחות שנפתח אתמול בבית משפט השלום בתל אביב.

כספית: "לילה מאתגר היה לי. הקרקס, מצד אחד, שהיה אתמול בבית המשפט, ושחשיבותו עצומה, מצד שני - לא נתן לי מנוח כל הלילה. אני לא הופתעתי משום דבר שנאמר שם וגם לא הקוראים שלי. זה בסביבות 2% ממה שקרה וקורה במציאות. ועדיין, אני מאלה שזה מטריד אותם, האירוע הזה, כי אתה גם חושב עכשיו שכל הטרללת הזו - שהיא הרבה יותר על סטרואידים מאשר לפני שנתיים, היא מתפתחת באופן אקספוננציאלי - כל הדבר הזה עוד עלול לחזור. וחשבתי על השליחות שלי, שהסתיימה. אני כבר סיימתי. אני גם עייף מזה מאוד מאוד ומותש מזה ומשלם על זה מחירים שאני מקווה שמתישהו אני אוכל לספר עליהם. אז זה הסיט לי את המחשבות בלילה".

מגל: "אל תדאג, הוא לא עלול לחזור, הוא יחזור. זה סגור שהוא חוזר, זה דבר ראשון. דבר שני, זה לא מעניין מה שהתברר שם. אני לא מבין למה השופט הזה בכלל מאפשר את הקרקס הזה. אולמרט טען טענה, אין לו שום סימוכין, מה השופט מאפשר את כל הקרקס הזה? זרוק אותו כבר מכל המדרגות. מה שהוא עשה פה זה יותר גרוע מלקחת שוחד. 'טוב לו לאדם שיטיל עצמו לכבשן האש ואל ילבין פני חברו ברבים'. גועל נפש".

מגל המשיך: "אין מילים להגדיר איזה עלוב הדבר הזה. כמה נמוך זה יכול להיות? לאן הוא הגיע האיש הזה? הוא רק מדכי אל דכי. איך הוא ייזכר? מה זה הדבר הזה? אתה מתעסק בבריאות הנפש, ואיפה כל הארגונים? כשהליכוד עשה איזה קמפיין על גנץ, כולם קפצו פה. לאן נעלמו כל הצדיקים האלה? מה שלמדנו, שיאיר היה בשטויות שלו ונתניהו הרחיק אותו ממוקדי הכוח וזה הטריף אותו. ואין לכם מה לדאוג, זה לא משנה, בסקרים אנחנו כבר על 60 מנדטים, וכשיהיו עוד מעט בחירות, אנחנו ננצח".

כספית: "לך תחליט עכשיו באיזו אמירה מופרכת אני צריך להתחיל ממה שאמרת. אני מקווה שאתה מודע לזה שהם תבעו את אולמרט ולא להפך. זאת אומרת, כל הקרקס אתמול קרה באשמתם. הם הגישו את התביעה, ולפי הציפייה שלך, אתה בעצם אומר, אז השופט צריך מיד לפסוק פיצויים ולא לנהל הליך. אגב השופט הגביל את אולמרט מאוד מאוד במספר העדים ובהיקף של הדברים שהוא יכול היה להביא.

אני לא חושב שהוא היה צריך להגביל אותו, אני חושב שהיה צריך גם לעשות גילוי מסמכים רפואיים. אם אתם תובעים, אז בואו נראה. אבל אני לא השופט, ובניגוד אליך, אני מקבל את כל ההכרעות של השופט. עכשיו לעצם העניין, לא חברים יקרים, כל מה שהוא אמר לכם על 'התברר שיאיר' לא נכון, לא קרוב לנכון, לא מתחיל להיות נכון. יש לנו סיטואציה של ראש ממשלה שנחטף על ידי שניים מבני משפחתו. זה פורסם 2,000 פעם. רק חלק מהדברים יצאו אתמול. עשרות אנשים סיפרו לי את זה, זה התחיל איתה ואז הילד גדל. אגב, אני משער שההחלטה להגיש את התביעה לא הייתה של בנימין נתניהו. לאה רבין בחיים לא התערבה במינויים של רבין". מגל בתגובה: "אז שרה היא מתערבת ואנחנו רוצים שתתערב. איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן שלי?".