גופתה של הנעדרת ספיר נחום זוהתה היום (שני) לאחר שאותרה סמוך לכבר איבטין שבצפון. דודה שמעון אבוטבול הסכים לשוחח עם בן כספית ופרופסור אריה אלדד ב-103FM על מנת לספר על הרגעים הקשים שחווה המשפחה בימים אלו. במהלך השיחה סיפר אבוטבול כי לצערו, המשפחה למדה על זיהוי הגופה דרך התקשורת: "זה הדבר הכי חמור שאת ההודעה הזאת קודם קיבלנו מהתקשורת ואחר כך מהמשטרה. אחר כך הגיעו המשטרה ודיווחו לנו. זה משהו שאסור שיהיה וזה הזוי. אנחנו מקבלים טלפונים מהתקשורת שכבר משתתפים בצערנו עוד לפני שהמשטרה מדווחת לנו שזה סופי".

לטענתו, המשפחה לא איבדה תקווה כי ספיר ז"ל תימצא בחיים, גם לאחר ימים ארוכים של חיפושים אחריה: "המשטרה עוד הייתה בתקווה שהיא תמצא חיה, כולנו היינו בתקווה. ממש לא איבדנו אותה". עוד הוא הסביר כי למשפחה אין הסבר מדוע נאלצו לחכות כל כך הרבה זמן לתשובות. "מאתמול שלקחו DNA עד עכשיו שזה כמעט 24 שעות רק עכשיו באים ומודיעים לנו. אחרי שהתקשורת הודיעה לנו, משהו הזוי".

בנוסף, שמעון אבוטבול סירב להתייחס לאמירותיו של פרקליט החשוד, בן זוגה לשעבר של ספיר נחום שמעצרו הוארך אתמול: "הוא לא מעניין אותי ואני לא רוצה לדבר עליו. אני לא מכיר אותו ולא רוצה לדבר עליו. הוא לא מעניין אותי ברגע זה. לא יודעים שום דבר".

"אני בבית של הנרצחת. הילדים שלה כאן איתנו. מחר זאת הלוויה. אנחנו לא סגורים על אף אחד מי עשה את זה, אנחנו לא סגורים על אף אחד, מחר הלוויה וזה הכול", סיכם דודה של ספיר נחום.

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm