מקרה נוסף של אלימות כלפי רופאים: רופאה נפצעה היום (שלישי) לאחר שהותקפה בקופת חולים בבאר יעקב ע"י מטופל. התוקף, תושב העיר בשנות השלושים לחייו, התנהג בצורה פרועה ואף תקף אותה בראשה באמצעות מוט ברזל. 

הרופאה שנפגעה פונתה אל המרכז הרפואי "שיבא" ב"תל השומר" לקבלת טיפול. לאחר טיפול רפואי של הצוות במיון, הוגדר מצבה של הרופאה כקל. היא מתקשרת עם סביבתה ונדרשת להמשך בדיקות נוספות. 

התוקף אשר נעצר ע"י משטרת רמלה, הועבר לחקירה ובכוונת המשטרה להביאו מחר לדיון בבית המשפט לצורך בקשה להארכת מעצרו.

מן המרכז הרפואי שיבא נמסר: "המרכז הרפואי שיבא מזועזע ומגנה בתוקף את התקיפה הברוטאלית, עומד לצידה של הרופאה, קופת חולים כללית וכל הצוותים הרפואיים". 

לאחרונה, צוותי רפואה רבים במקומות שונים בארץ נתקלים באלימות קשה מצד המטופלים. עובדת ביחידת ה-MRI בבית החולים העמק שבעפולה הותקפה ע"י צעירה, ופונתה לקבלת טיפול במחלקה לרפואה דחופה. 

במקרה אלימות נוסף, רופא בבית החולים וולפסון הותקף ע"י מטופל בחדר המיון ששבר את משקפיו. ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, מסרה בתגובה לתקיפה: "אנחנו משתמשים בכל הכלים שבידנו כדי שהצוותים שעובדים יום ולילה במסירות ובמקצועיות למען המטופלים יחושו מוגנים בעבודתם. אולם ניכר שצריך לטפל בנושא האלימות ברמה לאומית ולמצות את האכיפה והענישה כלפי כל הנוקטים באלימות״.

ממשרד הבריאות נמסר בתגובה: "מביעים זעזוע עמוק מאירוע התקיפה של רופאה בקופת חולים כללית בבאר יעקב". מנכ״ל המשרד, הפרופ׳ נחמן אש: ״המציאות הזו לא יכולה להימשך, האלימות כלפי הצוותים הרפואיים הפכה לנגע מדינה שאסור לנו להשלים איתו. נעשה כל שניתן על מנת להגן על צוותי הרפואה, לא ניתן להמשיך לעלוב ולהרים יד עליהן ועליהם. אני קורא לפרקליטות ולמערכת המשפט למצות את הדין במלוא החומרה״.