בית המשפט המחוזי בבאר שבע נעתר היום (שישי) לערר של משטרת ישראל להאריך את מעצרו של בעלי מועדון "הפורום", יוסי שוורץ, החשוד בעבירות מין חמורות וסמים והאריך את מעצרו. בכך, הפך את ההחלטה של ביה"מ השלום בעיר ששחרר אותו למעצר בית.

בתוך כך, בתום חקירת המשטרה, הוגשה הצהרת תובע בידי פרקליטות מחוז דרום. כזכור, השופט קבע בהחלטתו כי ניתן להחליף את המעצר במעצר בית מפני שהחשוד שהה במעצר שבועיים.

החקירה נגד שוורץ נפתחה בסוף החודש שעבר בחשד לביצוע עבירות מין במועדון ומחוצה לו. מהמשטרה נמסר כי ככל שיש נפגעות אשר מזהות עצמן מול המיוחס וטרם הגיעו לתחנת המשטרה התבקש מהן לעשות כך בהקדם. שוורץ נעצר בנתב"ג עם חזרתו לארץ והובא בפני בימה"ש בחשדות המיוחסים לעיל. 

עו"ד גלי זינגר, המשנה למנכ"לית ומנהלת המחלקה המשפטית בשדולת הנשים בישראל מסרה: "אל מול החשדות בנוגע למסוכנות הגדולה של יוסי שוורץ, למעשיו החמורים כלפי נשים, ולניסיונותיו להשמיד ראיות - טוב עשה המחוזי שהפך את החלטת השלום, וקבע שיש להותירו במעצר. יש רק לקוות כי זו תהיה גישת בתי המשפט גם במקרים עתידיים - גם מתוך כוונה להגביר את ההרתעה, וגם כמסר חשוב למתלוננות, הניצבות בפני אתגרים עצומים בבואן להתלונן, כי יש מי ששומר עליהן."