חשד לרצח נוסף: רצח שלישי בתוך מספר שעות צעיר בשנות ה-20 לחייו נורה במהלך הלילה (בין שישי לשבת) למוות בכפר נחף שבגליל. למשטרה דווח על אירוע ירי בכפר ועם הגיעם למקום אותרה גופת הצעיר, בתוך רכבו. על פי החשד, לצעיר ארבו ככל הנראה שני מחסלים שירו בו מטווח קצר ולאחר מכן נמלטו מהמקום.

כוחות גדולים של המשטרה ממרחב גליל הגיעו למקום לרבות חוקרי הזירה, החלו באיסוף ממצאים ופריסת מחסומים במטרה לאתר חשודים. נציין כי באזור קרוב לזירת הרצח אותר רכב שרוף, אשר על פי החשד שימש את המחסלים ששרפו אותו לאחר ביצוע הרצח והמשיכו בהימלטות, כאשר על פי החשד יש אדם נוסף שסייע להם להימלט.

מדובר ברצח שלישי בתוך כשעתיים במגזר הערבי וברצח החמישי בתוך יממה, כאשר מכלל חמשת מקרי הרצח, ארבעה מהם במגזר הערבי, באירועים שגבו מחיר של חמישה קורבנות - , שם מצאו את מותם האחים עלי ומוחמד סאחווי אשר ככל הנראה נפלו קורבן לתרגיל "כיפה אדומה", הוזמנו להציג רכב למכירה במסגרת היותם מסייעים לאביהם בשכר ברכבים. במהלך הנסיעה הם התבקשו לעמוד בצד על מנת להציג את הרכב לרוכש או הרוכשים ואז נפתח לעברם ירי של עשרות קליעים, בו מצאו את מותם. 

בהמשך, התבצע רצח באשקלון שבו במהלך קטטה נפצע למוות תושב העיר. כאמור, במהלך הלילה בוצע מקרה רצח נוסף בכפר קרע, הקשור לרצח האחים בצומת העמקים. הנרצח הוא קרוב משפחתם של שני האחים שנורו למוות.