גירושין זה נושא מורכב ויצרי ולעיתים קשה שלא להפוך את הפרידה לקרב של ממש, כזו שתימשך על פני שנים בבתי משפט, תעלה הרבה כסף ובסופו של דבר תותיר אתכם מותשים, שלא לדבר על הילדים המשותפים שלכם, אם יש כאלה, וגם אם אין לכם ילדים שימו את טובתכם האמיתית לנגד עיניכם; בכל תרחיש אפשרי בהליך הגישור יישאר יותר ערך (גם כסף) על השולחן. אם אתם נפרדים ומעוניינים "לפרק את החבילה" כדאי שתחשבו על הליך של גישור שיחסוך להם הרבה זמן, כסף ורגשות של כעס וטינה. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על גישור בגירושין.

סכסוך גירושין הוא לרוב סכסוך מורכב. מצד אחד יש את הקרב על חלוקת הרכוש, מצד שני הסדרי הראייה והמשמורת על הילדים, ובין כל אלה בין זוג שהסתיימה ביניהם האהבה וילדים שנקלעו גם הם למריבה. בטרם תפרידו כוחות (וריהוט וכסף) תוכלו לפנות לבתי המשפט לענייני משפחה או לבית הדין הרבני כדי לחתום על הסכם הגירושין. אבל יש עוד דרך, שכדאי ומומלץ לקחת אותה בחשבון - גישור. באמצעות מגשר מוסמך תוכלו לסיים את היחסים ביניכם בצורה יעילה ולחסוך הרבה מאוד זמן וכסף שהיה "נזרק" על הליכים משפטיים מתמשכים. 

בגישור גירושין מחויב המגשר לעבור התמחות מיוחדת, בנוסף להתמחותו כמגשר "רגיל". כך שהידע והניסיון שצבר מובילים את שני הצדדים למצוא נתיב אמצע שבו יוכלו לפסוע, תוך כדי מציאת פתרונות יצירתיים והקשבה לצדדים. המגשר הוא לא שופט, הוא לא שומע עמדות ומחליט את שמחליט, אלא הוא שחקן מרכזי שפועל ביחד עם הצדדים כדי למצוא איזון, לדאוג לאינטרסים של השניים. בנחת, ברוגע, במספר מפגשים, ניתן להגיע לחלוקה צודקת ולפתירת המחלוקות בצורה הוגנת לכולם. 

עו''ד רון מיור: ''גישור - הדרך היעילה לגירושין'' (צילום: יח''צ)
עו''ד רון מיור: ''גישור - הדרך היעילה לגירושין'' (צילום: יח''צ)

אל תוך המשוואה הזו חשוב להכניס גם את נושא הילדים. לא פעם הילדים הופכים לכלי משחק בידי הורים מתגרשים, כאלה שהקרב מתנהל על גבם. או במקרה "הטוב" כמי שנקלעו לשטח האש שבין אמא לאבא. זכרו, אתם נפרדים אחד מהשני, הילדים נשארים עם שניכם. תדאגו לאינטרסים שלהם, שימו את טובתם האישית לנגד עיניכם. גישור קצר, מהיר, ללא קרבות מיותרים ימנע גם מהם הרבה מאוד כאב וסבל, וגם ילמד אותם דבר או שניים על פתרון סכסוכים בדרך הנכונה, שיש דרך להיפרד, יש דרך לסיים דברים וכן, יש גם מקום לפשרה.

כשמדובר בגירושין, מכיר עו"ד מיור היטב את שדה הקרב המשפטי ואת הדרכים לנצח בו. יחד עם זאת, מכיר הוא גם את המחירים שגובה מלחמה כזו, גם מאלה שמנצחים בה. משרד עו"ד רון מיור הינו משרד בוטיק בעל ותק של כ-30 שנה והוא מספק מעטפת מלאה בתחום דיני המשפחה. במשרד פועלים כיום 4 עורכי דין מקצוענים שנבחרו בקפידה, אשר בצד הידע והניסיון הרב שברשותם, הם ניחנים גם בכישורים בין אישיים גבוהים בצד רגישות מובנית למצבם המיוחד של לקוחות המשרד שנקלעו לסערת הגירושין.
בראש המשרד עומד עו"ד רון מיור, שהגיע לתחום דיני המשפחה מתחום הליטיגציה המסחרית, שם למד וצבר ניסיון במיומנות ההופעה באולמות המשפט.

לתחום דיני המשפחה ובפרט לנושא הגירושין, מביא עמו עו"ד רון מיור יתרונות רבים, בהם השכלתו האקדמית, הכוללת, בין השאר, תואר שני בשיווק וכלכלה במסגרת לימודי MBA של בית הספר היוקרתי לעסקים באדינבורו – סקוטלנד. במסגרת ניסיונו רב השנים, מביא עמו עו"ד מיור ב"ארגז הכלים" שלו גם את אמנות הגישור; הוא מוסמך כמגשר, עם התמחות מיוחדת בגישור משפחה. כישוריו של עוד רון מיור כמגשר משפחה אפוא, הנם בעלי ערך מוסף גבוה ללקוחות המשרד. יכולות הגישור של עו"ד מיור מאפשרות לו להציע ללקוחותיו פתרונות "מחוץ לקופסא" מתוך עמדת כוח – ולזהות את ההזדמנויות ליישומם של פתרונות כאלה.

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

לביקור באתר של עו"ד רן מיור לחצו כאן
לביקור בעמוד הפייסבוק של עו"ד רן מיור לחצו כאן