אירוע חמור ביו"ש: בחור יהודי זומן להגיע לתחנת איראל למסור עדות ונעצר ע"י חוקרי ימ"ר ש"י ושב"כ, כמו כן נאסר עליו להיוועץ בעורך דין. מדובר בחקירה שמתנהלת ע"י הימ"ר והשב"כ, בעקבות האירוע מאמש, שבו נדקר למוות צעיר פלסטיני בן 22, עלי חסן חארב, שמוכר כפעיל בחמאס.

נציין כי לפנות ערב התפתחו עימותים בין מספר נערים יהודים, מתנחלים, למספר נערים ערבים סמוך לאריאל, כאשר במהלכם, כך עולה החשד, יודו אבנים מהצד הפלסטיני לעבר הישראלי והעימותים הללו נעשו אלימים יותר, כאשר בשלב מסוים נדקר פלסטיני בן 22 ונפצע באורח קשה עד אנוש, הוא פנוה ע"י גורמי רפואה פלסטינים ובהמשך נקבע מותו. חוקרי משטרת מחוז שי פתחו בחקירה ואליהם הצטרפו הבוקר גם חוקרי השב"כ, כאשר למסירת העדות לכאורה, זומן אחד המתנחלים.

עם הגעתו לתחנת המשטרה באריאל, הוא נעצר ונאסר עליו ליצור קשר עם עורך דין. עו"ד עמי קידר מארגון חוננו שוחח עם מעריב: "אירוע שהפך מלינץ', כאשר נערים יהודים הוכו ע"י נערים פלסטינים והגיע עד כדי מעצר של מתנחל, שהגיע למסור עדות על מה שהתרחש אמש. כמו שאנחנו מבינים, רק בנס ניצלו יהודים וכי מדובר היה בתקיפה קשה. נדמה לנו שהמשטרה והשב"כ איבדו את הצפון, כאשר אותו אדם נשוי ואבא לשלושה בשנות ה-40 לחיי, ללא עבר פלילי ובוגר שירות צבאי בחיל הים, נעצר ע"י המשטרה בקלות דעת כזו למרות שהגן על ביטחונם של 20 נערים".

קודם לכן, אמר מנכ"ל ארגון חוננו שמואל מידד למשטרה ולצה"ל, כי עליהם לעצור את הפורעים הפלסטינים, שלדבריו תועדו כשהם מגיעים עם גרזנים וכלי משחית אחרים והחלו לתקוף נערים יהודים. לטענת עו"ד קידר, במקום לעצור את הפורעים הפלסטינים נעצר אותו בחור יהודי.