משפטו של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ממשיך כל העת והיום (שלישי) נפתחה עדותה של הדס קליין, עוזרתו של איש העסקים והמיליארדר ארנון מילצ'ן, אשר תחקר על חלקה ועל חלקו של הבוס שלה בתיק 1,000, הידוע גם כ"פרשת המתנות". לקראת עדותה, שוחח העיתונאי גיא פלג עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והבהיר: "קליין היא עדה מסוג אחר, בניגוד לאחרים עליה אי אפשר להגיד שיש אינטרס".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

פלג הסביר כי בדיונים הקרובים במשפט, קליין תמסור את עדותה, המוגדרת כ"עדות ראשית": "מבחינתה, אלה יהיו ימים, באופן יחסי, פשוטים. גם אם זה יתפוס כותרות ראשיות, לא צפויים עימותים או איזושהי דרמה חריגה בבית המשפט. זאת בעיניי הנקודה המרכזית. המשפט כולו יושב על כמה וכמה עדים - עדי מדינה כמו ניר חפץ ומומו פילבר, אבל קליין היא עדה מסוג אחר. עדה שלא הפיקה טובות הנאה כתוצאה מהמעשים שהיא מתארת, שלא נחקרה ולא הייתה חשובה".

לטענתו של העיתונאי, קליין היא האחראית הישירה לנזק שנעשה עליה ואף עשתה זאת באופן מודע: "במובן הזה שהחיים שלה התנהלו על מי מנוחות. אף אחד לא יכול להגיד שיש לה איזה אינטרס".

בהמשך, הוסיף: "מי שיחקור את החקירה הנגדית זה עורך הדין עמית חדד. אנחנו זוכרים שעורך הדין בועז בן צור ייצג את מילצ'ן וליווה אותה. אחר כך, שנסגר התיק נגד מילצ'ן, הוא ביקש לייצג את נתניהו וזה עורר סערה גדולה משום שקליין ראתה בזה בגידה גדולה".

סייע בהכנת הכתבה: דוד זבולוני, 103FM